باشگاه شالکه اولین پیشنهاد بانوی پیر برای خرید مدافع آلمانی این تیم را نپذیرفت.
کد خبر: ۴۸۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 28 August 2017
به گزارش تابناک : خبر اخیر رسانه‌های اروپایی مبنی بر تلاش باشگاه یوونتوس برای خرید بندیکت هوئدس، مدافع آلمانی شالکه توسط مدیر ورزشی این باشگاه تأیید شد هرچند او اعلام کرد که این پیشنهاد رد شده است.

ابتدای هفته جاری بود که مدیر برنامه‌های هوئدس، بازیکنی که 16 سال است در شالکه بازی می‌کند، به نشریه بیلد آلمان گفت که این بازیکن بر سر کلیات موارد انتقالش به تورین با یووه به توافق رسیده است.

هوئدس در این فصل جزو بازیکنان مازاد شالکه بوده است و به نظر نمی‌رسد که سرمربی جدیدش دومنیکو تدسکو به او اعتقادی داشته باشد به خصوص پس از آنکه بازوبند کاپیتانی از او گرفته شد. با این حال طبق ادعای نشریه کیکر، شالکه پیشنهاد اول یوونتوس را برای خرید هوئدس رد کرده است.

کریستین هیدل، مدیر اجرایی شالکه در این خصوص به خبرنگاران گفت: بله ما از یوونتوس پیشنهادی دریافت کرده‌ایم اما من جزئیات آن را اعلام نمی‌کنم. نمی‌دانم که آیا این باشگاه پیشنهاد دیگری هم خواهد داد و من هم با این یوونتوسی تماس نخواهم گرفت تا بپرسم که آیا دوباره با ما تماس خواهند گرفت یا نه.

طبق ادعای نشریه کیکر، شالکه انتظار دارد که یوونتوس برای خرید هوئدس پیشنهادی حداقل 18 میلیون یورویی ارائه کند.

روز جمعه تدسکو علناً اعلام کرد که هوئدس در برنامه‌‌هایش جایی ندارد و از لفظ مسافر برای توصیف وضعیت این مدافع میانی استفاده کرد وقتی گفت:«مسافران را نباید متوقف کرد».

یوونتوس بعد از فروش لئوناردو بونوچی به میلان، در صدد خرید یک مدافع میانی جدید بوده است و چند گزینه از جمله شکوردان مصفطی و هوئدس را در نظر دارد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار