مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، گفت: دوازدهمین جشنواره بزرگ قرآنی «مدهامّتان» مهر ماه سال جاری در هفت رشته برگزار می شود.
کد خبر: ۴۸۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 28 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان،طیب صفری مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره قرآن مدهامتان، گفت: مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان نیمه دوم سال جاری در سطح کانون های مساجد سراسر کشور برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه ۳۱ مرداد آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره بود، افزود: باتوجه به استقبال بسیار خوب اعضای کانون های مساجد مهلت ثبت نام حضوری و اینترنتی در این جشنواره 
به مدت دو هفته افزایش یافته و آخرین مهلت به (۱۵ شهریور) موکول شد.
 
صفری، بیان کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور، دوزادهمین جشنواره قرآن با نام «مدهامتان» را به همت ستاد‌عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر الهی و همچنین استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر و بهتر آنان به مساجد برگزار می کند.
 
وی اعلام کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه حضوری به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه واقع در کرمانشاه، انتهای کوچه ثبت، جنب مسجد پیامبر اعظم(ص)، مجتمع فرهنگی هنری بعثت و یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد به نشانی http://javananemasajed.ir/Forms/74می توانند در این جشنواره قرآنی شرکت کنند.
 
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری این جشنواره در رشته های هفت گانه: قرائت تحقیق، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، اذان، ترتیل، صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، اظهار کرد: سن تمامی شرکت کنندگان به غیر از رشته صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز(۸ تا ۱۵ سال)، بایستی بین ۱۸ تا ۳۰ سال باشد.
 
وی با بیان اینکه تمامی شرکت کنندگان صرفاً مجاز به انتخاب یک رشته هستند، ابراز کرد: امکان جابجایی رشته پس از ثبت نام نهایی وجود ندارد.
 
صفری، خاطرنشان کرد: تمامی شرکت کنندگان در دوازدهمین جشنواره مدهامّتان(به غیر از رشته صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز) پس از ثبت نام درپایگاه اطلاع رسانی جوانان مساجد به نشانی «www.javananemasajed.ir» می بایست در آزمونی که به منظور توجه به بخش مفاهیم قرآن طراحی شده است، شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی قطعی و الزامی است، گفت: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و شرکت در این جشنواره شامل تکمیل فرم ثبت نام توسط شرکت کنندگان، بارگذاری تصویر شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی از طریق پایگاه اطلاع رسانی مذکور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار