یکصد و سی معتاد متجاهر در طرح جمع‌آوری موادفروشان از سوی پلیس تهران دستگیر و برای طی مراحل درمان به مرکز فشافویه منتقل شدند.
کد خبر: ۴۸۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 28 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در تهران اظهار داشت: به دنبال عملیات گسترده اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، 206 نفر از خرده‌فروشان از مناطق مختلف پایتخت و به خصوص در محدوده سرکلانتری‌های 5، 8 و 10 در میدان آزادی، خیابان فلاح، خیابان هاشمی، منطقه خلازیر، یافت‌آباد و شهرک ولیعصر شناسایی و دستگیر شدند. 

وی ادامه داد: همچنین در طول اجرای این طرح بیش از 115 کیلوگرم انواع مواد مخدر و 6 کیلوگرم شیشه از دستگیرشدگان کشف و ضبط شد. 

سردار رحیمی ادامه داد: همچنین در این طرح بیش از 130 معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند و به مرکز فشافویه برای طی مراحل درمان اعزام شدند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در شهر تهران به صورت مستمر و با قدرت ادامه خواهد داشت، گفت: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت روزانه و در تمام سطح شهر و با پشتوانه اطلاعاتی قوی برخورد با موادفروشان و خرده‌فروشان را پیگیری می‌کند. 

وی با اشاره به نقش معتادان در سرقت‌های خود گفت: متاسفانه بسیاری از سارقان دستگیر شده یا اعتیاد داشتند یا در حوزه توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کردند و باید توجه داشت که بسیاری از معضلات ما در حوزه سرقت‌های خرد و زورگیری توسط معتادان انجام می‌شود.

سردار رحیمی در پایان در خصوص شیوه ارائه اطلاعات درباره معتادان خیابانی و خرده‌فروشان مواد مخدر از سوی مردم به پلیس گفت: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرکز فوریت‌های پلیسی 110 آمادگی دارند تا هرگونه گزارش‌های مردمی را اخذ کرده و با توجه به اقدامات اطلاعاتی انجام شده مناطق آلوده را پاکسازی کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار