رئيس ايستگاه شماره پنج سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: تصادف شديد بين 2 دستگاه خودروي پراید در جاده بهرام آباد قزوين هفت مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۴۸۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 28 August 2017
به گزارش تابناک قزوین اصغر چگيني، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پيرو اطلاع رساني انجام شده به سامانه 125 در ساعت 16 و 41 دقيقه روز جمعه سوم شهریور ماه سال 1396، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله گروه نجات ايستگاه شماره پنج پونک و آتش نشانان ايستگاه شماره چهار مينودر را به محل حادثه واقع در جاده بهرام آباد نرسیده به روستای زرشک رهسپار کرد.

وی افزود: در جريان اين حادثه 2 خودروی پراید به شدت و از سمت روبرو با یکدیگر برخورد کرده که منجر به آسيب ديدگي و محبوس شدن مجموع هفت نفر از سرنشينان این 2 خودرو مي‌شود.

رئيس ايستگاه شماره پنج آتش نشاني شهرداري قزوين گفت: مصدومين اين حادثه رانندگي، قبل از رسيدن آتش نشانان توسط امدادگران اورژانس و هلال احمر از داخل خودرو خارج شده بودند.

وی اضافه کرد: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت بنزين و قطع جريان برق هر 2 خودرو از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حادثه احتمالي آماده به کار کردند.

این مسئول در پايان بیان کرد: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل حادثه و انتقال خودروها به حاشيه کناری جاده، صحنه حادثه را براي بررسي علت تحويل کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي داده و به ماموريت خود پايان دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار