جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعلام رسمی بازگشایی مرز خسروی، گفت: پلیس کرمانشاه برای تردد زوار اربعین از این مرز در آمادگی کامل به سر می برد.
کد خبر: ۴۸۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 28 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در مراسم صبحگاه عمومی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید "محسن حججی" و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امام محمدباقر (ع)، بیان کرد: بازگشایی مرز خسروی فرصتی مغتنم در جهت خدمتگزاری هرچه بیشتر کارکنان نیروی انتظامی است.

وی افزود: پلیس کرمانشاه برای تردد زوار اربعین از مرز خسروی در آمادگی کامل به سر می برد و در حال حاضر از تمامی امکانات و نیروی انسانی سازمان در جهت میزبانی شایسته از این مراسم جهانی بهره گرفته است.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به مقوله استاندار‌دسازی رفتار سازمانی در بین کارکنان و کیفی سازی مأموریت های پلیس اشاره کرد و گفت: در همین راستا پرسنل نیروی انتظامی با توجه به وظیفه خطیر و نقش تأثیرگذار در تأمین نظم و امنیت، ضروری است به طور مستمر در صدد ارتقای عملکرد و تعالی رفتار سازمانی خود گام بردارند.

سرهنگ مرزبانی به جایگاه قرارگاه جهادی تربیت و آموزش اشاره کرد و گفت: ارتقای دانش و مهارت و توانمندي کارکنان در انجام مأموريت‌هاي فردي و جمعي از اهداف تشکیل قرارگاه جهادی تربیت و آموزش در نیروی انتظامی است.

وی در پایان ارتقای سطح مهارت کارکنان و بهره گیری مطلوب از تجهیزات سازمانی را مهم دانست و تصریح کرد: بکارگیری امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در استان برای رسیدن به اهداف سازمانی و اجرای مأموریت ها، امری لازم و ضروری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار