اعضای هیات مدیره استقلال در تصمیمی عجیب با رسانه ای کردن خبر اولتیماتوم جو رختکن این تیم را ملتهب تر از قبل کردند.
کد خبر: ۴۸۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 28 August 2017
به گزارش تابناک تهران، "حسن زمانی" برخلاف جلسه هفته گذشته هیات مدیره استقلال خیلی زود خود را برابر دوربین های تلویزیونی قرار داد و در جملات اول خبر از اولتیماتوم دو هفته ای به علیرضا منصوریان داد. زمانی در این گفت و گو اعلام کرد منصوریان باید در هر دو دیدار برابر گل گهر سیرجان و پارس جنوبی برنده زمین مسابقه را ترک کند و در غیر این صورت همکاری استقلال با او به پایان می رسد.

صحبتی که خیلی زود با واکنش "رضا افتخاری" مدیرعامل باشگاه رو به رو شد و افتخاری با بیان این نکته که او مدیرعامل و سخنگوی باشگاه استقلال گفت هیچ کس اجازه ندارد برای منصوریان خط و نشان بکشد.

حسن زمانی طی دو سال حضور در استقلال یکی از منتقدان اصلی منصوریان است و به همین دلیل سرمستی خبر اولتیماتوم منصوریان باعث شد تا این عضو غیر ورزشی هیات مدیره سریعا به رسانه ها منتقل کند. خبری که نشانه ای پر رنگ برای برتری زمانی بر منصوریان در جدال یک سال گذشته است.

اولتیماتوم رسانه ای اما قطعا چاره کار استقلال نخواهد بود. استقلالی ها در هفته های گذشته با استرس در زمین مسابقه ظاهر می شدند و این استرس خود را در لحظات حساس بازی به خوبی نشان می داد و حالا با رسمی شدن این اولتیماتوم، کار برای شاگردان منصوریان و البته خود او در زمین مسابقه سخت تر خواهد شد. حالا اندک امیدهای منصوریان با توجه به فشار سنگین واژه اولتیماتوم از بین خواهد رفت. هر چند رضا افتخاری سعی کرد در گفت و گوی خود اندکی از فشار کلمه اولتیماتوم روی کادر فنی را کاهش دهد؛ اما حالا تمامی اعضای رختکن استقلال می دانند که برای بقا در تیم نیاز به دو پیروزی سخت خارج از خانه دارند و همین موضوع باعث می شود تا دود اولتیماتوم به چشم استقلالی ها برود و کار برای نتیجه گرفتن آنها سخت شود.

انتظار از هیات مدیره استقلال این بود تا تصمیمی مانند اولتیماتوم را مانند اکثریت تصمیمات خود به صورت محرمانه به سرمربی منتقل کنند تا بازیکنان با فشار ناشی از این شوک در دو دیدار پیش رو به میدان نروند؛ اما اختلافات داخلی میان اعضا و مشکلات قدیمی میان سرمربی و عضو هیات مدیره به ضرر آبی ها تمام شد.

منبع: ورزش3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار