رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان تاکید کرد
رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان زنجان با اشاره به لزوم یافتن اسپانسر برای پیشرفت این رشته گفت: این رشته با کمی حمایت مالی جزو رشته‌های پیشتاز کشوری می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 28 August 2017
رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان زنجان با اشاره به مشکلات هیئت شمشیر بازی اظهار داشت: هزینه‌های جاری هیئت شمشیربازی استان بالا است و این هیئت با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه زنجان شهر با استعدادی در رشته شمشیربازی است، تصریح کرد: خوشبختانه رتبه استان زنجان در کشوری خوب است.

رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان زنجان با بیان اینکه ساختمان جدید هیئت شمشیربازی یکی از شکیل‌ترین ساختمان‌های شمشیربازی در کشور است، گفت: امکانات سخت‌افزاری این هیئت معمولی و هزینه خرید شمشیر و تجهیزات بسیار گران است.

خدادادی با تاکید بر اینکه بودجه هیئت شمشیربازی استان بسیار کم است، گفت: هیئت توان رفتن به مسابقاتی که در ارومیه برگزار می‌شود را ندارد و باید از این رشته در استان حمایت شود.

رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان خاطرنشان کرد: تنها سالنی که در اختیار این هیئت واگذار کردند سالن مادران کودکان بود که شبیه به یک خرابه‌ای بود که با ترمیم و بهبود آن مکان امروزه قابل استفاده است.

وی با اشاره به کسب رتبه سوم مسابقات نوجوانان کشوری در اراک گفت: سه تن از قهرمانان کشوری که متعلق به استان زنجان هستند در خدمت مقدس سربازی به سر می‌برند و به شکل سرباز قهرمان در فدراسیون شمشیربازی مشغول خدمت هستند و خوشبختانه قهرمان زیادی در این رشته در استان وجود دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار