رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: استان البرز و شمال شهر تهران نسبت به جنوب و شهرستان های اطراف تهران آمار طلاق بیشتری رادارا هستند.
کد خبر: ۴۸۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 28 August 2017
به گزارش تابناک : انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی  اداره بهزیستی شهرستان بهارستان اظهار داشت: مرکز اسکان موقت شهرستان بهارستان دارای دو تیپ است که تفاوت اصلی تیپ ۳ و تیپ ۲ در این است که تیپ ۳ معمولا با ۶ الی ۷ نفر نیرو کار را آغاز می‌کند ولی در تیپ ۲ تعداد این نیروها ۱۵ نفر هستند.

محسنی بند پی در ادامه با بیان اینکه تیپ ۲ در مرکز اسکان موقت طراحی و دیده شده است گفت: ما هم اکنون این پروژه شبکه نگاه را با تیپ ۲ آغاز و افتتاح کرده ایم و در این مکان خوابگاه هایی در نظر گرفته شده و این امکان را برای کسانی که نیازبه اسکان موقت دارند را امکانات و لوازم لازم را برای آنها تهیه کرده اند که مهم ترین وجه ویژگی این تیپ ها در این می‌باشد.

وی گفت: اگر این طرح ها به تیپ ۱ ارتقا پیدا کنند  به صورت ۲۴ ساعته تداوم خدمت خواهند داد که به صورت شبانه روزی می‌باشند.

رییس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: این مکان برای ۱۵ نفر در حال حاضر دارای امکان اسکان موقت است و ما در اینجا مشاورینی داریم که که اگر تشخیص داده شود که فردی از لحاظ سلامت جسمی و اجتماعی دارای کار هستند و برای برگشت به منزل دچار مشکل هستند می‌توانند از این اسکان های موقت بهره ببرند تا شرایط به حالت ایده ال خود برگردد.

محسنی بند پی بیان داشت: با توجه به شرایط بحرانی طلاق ما یکی از استان هایی که ثبت الکترونیکی طلاق را برای آن در دستور کار داریم استان تهران و شهرستان های استان تهران است و تلاشمان این است که در شهریور ماه مورد بهره برداری قرار دهیم وشرایطمان هم این است که در همان بدو ورود اختلاف بین دو زوج به جای اینکه به محاکم قضایی بروند و تقاضای خود را به ثبت برسانند و در این سامان ثبت شوند و مورد بررسی مشاورین قرار می‌گیرند و به فراخور اینکه مشکلی که سبب بروز این اختلاف شده اعم از اعتیاد شوهر و یا نداشتن بچه و دخالت بستگان هر یک از این دو طرف و یا بیکاری به تناسب به مشاوریت ارجاع داده شود و مطالعات علمی بر روی آنها صورت بگیرد و مورد حمایت قرار بگیرند که انشااله به خانواده خود برگردند.

رییس سازمان بهزیستی کشور در پایان گفت: استان البرز و شمال تهران نسبت به جنوب و شهرستان های اطراف تهران آمار طلاق بیشتری را دارد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار