استاندار البرز با اشاره به اینکه در هفته دولت ۳ هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مهر هم تحویل متقاضیان خواهد شد، به موضوع استقرار ۴ زندان در استان پرداخت و گفت: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۱۰ هزار نفر از زندانیان شهرهای دیگر منتقل شده‌اند و قرار است این زندانها نیز به خارج از شهر انتقال یابند.
کد خبر: ۴۸۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 28 August 2017
به گزارش تابناک : سید حمید طهائی شامگاه یکشنبه (۵ شهریور ماه) در جمع نخبگان شهرستان ساوجبلاغ، با تبریک و گرامیداشت هفته دولت وا دای احترام به شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت برکات زیادی در پی دارد؛دراین هفته مدیران با حضور در میان مردم مسائل و مشکلات را شنیده و در پی برطرف نمودن آن هستند و این فرصتی است تا بخشی از عملکرد خود را به گوش مردم برسانند.
وی با خاطرنشان ساختن اینکه البرز مهد کشاورزی کشور است، افزود: کسب رتبه نخست این استان در حوزه کشاورزی با تولید آلو وشلیل در شهرستان ساوجبلاغ نمونه ای از شاخصه های البرز در تولید محصولات زارعی و کشاورزی مدرن است.
طهائی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز گفت : در این بخش، ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است و ۷۰۰ میلیارد تومان آن جذب و ۴۰ هزار فرصت شغلی نیز ایجاد گردیده است.
استاندار البرز گفت: در هفته دولت در استان البرز ۲۶۷ پروژه با ۸۹۳ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد که ۴۹ پروژه تولیدی و ۲۱۶ پروژه عمرانی است و این پروژه ها در مجموع هزار و ۸۱۷ فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد که در مقایسه با سالهای قبل ۱۵ درصد رشد دارد.
وی در ادامه افزود: برای ایجاد امید در جامعه اطلاع رسانی بسیار مهم است و دولتمردان باید به اعلام عملکرد خود بپردازند تا مردم بدانند چه کارهایی انجام شده و یا در حال انجام است.
استاندار البرز تصریح کرد: زمانی که چهارسال گذشته دولت تدبیر و امید آغاز به فعالیت کرد، کشور ما کشوری در حصر اقتصادی بود و در مجامع جهانی نیز جایی نداشت و سیاستمداری به کشور ما رفت و آمد نمی کرد، اما به لطف خدا در این دولت با محوریت مقام معظم رهبری و همت دولتمردان امنیتی در کشور ایجاد شده که سرمایه گذاران با اطمینان به اینکه کشور ما امن است به کشور ما آمده و سرمایه گذاری می کنند.
طهائی بیان کرد: دولت روحانی دولت اعتدال است تا همه و همه با هم جمع شوند و کشوری آباد داشته باشیم.
استاندار البرز گفت: استان البرز در حوزه های مختلف افتخارات خوبی کسب کرده که در جذب سرمایه گذار استان ما رتبه نخست کشوری را از آن خود کرده است.
وی به اعتبار اختصاص یافته در سفر کاروان تدبیر وامید به استان البرز اشاره کرد و گفت : ۳۵ درصد این اعتبار به استان تخصیص یافته که تعدادی ازپروژه های مربوط به آن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه در هفته دولت ۳ هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مهر هم تحویل متقاضیان خواهد شد، به موضوع استقرار ۴ زندان در استان پرداخت و گفت: با پیگیری های انجام شده بیش از ۱۰ هزار نفر از زندانیان شهرهای دیگر منتقل شده اند و قرار است این زندانها نیز به خارج از شهر انتقال یابند.
وی از راه اندازی فاز اول آزادراه تهران به شمال تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در دولت تدبیر وامید این پروژه ها پیشرفت قابل توجهی داشته است.
طهائی همچنین به دیگر اقدامات انجام شده در استان البرز اشاره کرد و گفت: ۴ خطه شدن راه آهن و حفظ شدن باغ سیب از اهم اقدامات انجام شده در استان البرز است.





منبع  : ایسکانیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار