استاندار البرز با اشاره به پتانسیل بالای البرز در حوزه علم و فناوری گفت: پیشنهاد می‌شود در استان و در کنار سایر معاونت‌های استانداری، معاونت علم و فناوری نیز ایجاد شود.
کد خبر: ۴۸۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 28 August 2017
به گزارش تابناک : سیدحمید طهایی در جلسه شورای اداری استان البرز که امروز دوشنبه(ششم شهریور) با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در استانداری البرز برگزار شد، به توافق هسته‌ای اشاره کرد و افزود: این موفقیت مرهون اتحاد همه سران نظام بود.
نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه به برخی مشکلات استان اشاره و تصریح کرد: تراکم جمعیت ما بالاست و در کنار آن، مهاجرپذیری باعث مشکلاتی شده است. رشد ثبت نام دانش آموزان ابتدایی در البرز در چند سال اخیر بیش از هشت درصد بوده در حالی که نرخ رشد جمعیت در کشور از دو درصد کمتر است.
طهایی در ادامه به جذب سرمایه خارجی در استان، اشاره و اعلام کرد: اینکه سرمایه‌گذار خارجی سرمایه خود را می‌آورد از امنیت کشور حکایت دارد؛ سرمایه‌گذاری توتال نمونه‌ای از این واقعیت است. در این فضا نقش رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر امور خارجه بسیار پررنگ است.
استاندار البرز به پروژه‌های هفته دولت امسال، اشاره و خاطرنشان کرد: امسال ۲۶۷ پروژه با ۷۹۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد که برای 1817 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار