فرمانده نیروی انتظامی با ذکر اینکه انتخابات گذشته به خوبی توسط ناجا مدیریت و اجرا شد ،خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی منطقه پیرامونی از وضعیت مناسبی برخوردار نبود و شاهد تحرکات گروه های تکفیری در برخی نقاط بودیم.
کد خبر: ۴۸۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 28 August 2017
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: پنجه ناجا در برابر هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در جامعه محکم است.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ حسین اشتری در آیین معارفه فرمانده انتظامی استان همدان گفت: نیروی انتظامی در راستای عملی کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب به ویژه توصیه ایشان که فرمودند: 'اقتدار ناجا باید توام با رافت مهربانی و عدالت باشد' تلاش می کند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی با وجود داشتن رافت اسلامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت مقتدرانه عمل کرده و ذره ای در مواجهه با کسانی که به مال و جان مردم تعدی می کنند، اغماض نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه جنبه اقتداری ناجا نباید حتی ذره ای کاسته شود ، گفت: این نیرو محکم و مقتدراته در برابر هنجار شکنان ایستاده و نمی تواند نسبت به بروز ناامنی در مرز و داخل کشور بی تفاوت باشد.

سردار اشتری اظهارکرد: نیروی ناجا برقراری امنیت در هشت هزار و 700 کیلومتر از مرزهای ایران را بر عهده دارند و با حراست و حفاطت از این مرزها اجازه ورود قاچاقچیان و ناامن کنندگان جامعه را به کشور نمی دهد.

وی اضافه کرد: ناجا با وجود اقتدار و ایستادگی محکم در برابر هنجار شکنان، رافت، مهربانی و عطوفت با مردم را در دستور کار قرار داده است.

وی تاکید کرد: جنبه اقتدار و برخورد قهری این نیرو تنها با کمتر از یک درصد جامعه است ولی ناجا مفتخر به خدمتگزاری به ملت ایران است.

فرمانده ناجا گفت: بیشتر مردم در طول شبانه روز به اشکال مختلف با این نیرو مرتبط هستند بنابراین باید به مردم تکریم و احترام کرد.

سردار اشتری افزود: به علت تنوع و گستردگی ماموریت های ناجا میلیون ها خدمت در حوزه های مختلف به مردم ارائه می شود.

وی بیان کرد: وظیفه ناجا حفظ و ارتقای امنیت، آرامش و آسایش مردم است و نیروی انتظامی با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها این امنیت را که بالاترین نعمت به شمار می رود ، تامین می کند.

فرمانده نیروی انتظامی با ذکر اینکه انتخابات گذشته به خوبی توسط ناجا مدیریت و اجرا شد ،خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی منطقه پیرامونی از وضعیت مناسبی برخوردار نبود و شاهد تحرکات گروه های تکفیری در برخی نقاط بودیم.

سردار اشتری افزود: برگزاری انتخابات با امنیت بالا یکی از توصیه های رهبری بود که این امنیت در قبل، حین و بعد از انتخابات به خوبی برقرار شد.

وی تاکید کرد: ناجا با تمامی توان و تلاش بدون اینکه شائبه طرفداری از داوطلبی در جامعه و بین نخبگان ایجاد شود برای برقراری امنیت از یکسال پیش از برگزاری انتخابات تلاش و برنامه ریزی کرد.

وی یادآوری کرد: در انتخابات سالهای قبل شاهد درگیری های طایفه ای و محلی در برخی از مناطق بودیم که برای کاهش این تنش ها طبق اطلس تهدیدها و آسیب ها و شناسایی مناطقی که احتمال درگیری داخلی و محلی زیاد بود این مناطق مدیریت شد.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: امروز امنیت ایران مثال زدنی، پایدار و با ثبات است که این امنیت را مدیون خون شهدا، هدایت های رهبری، انسجام نیروهای مسلح و نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و قضایی هستیم.

سردار اشتری افزود: استان همدان با وجود نزدیک بودن به مرزهای غربی که می تواند تهدیدهایی به همراه داشته باشد ولی همانند دیگر استانهای غربی از امنیت بالایی برخوردار است.

در این آیین از زحمات سردار حاجی محمد مهدیان نسب تقدیر و سردار بخشعلی کامرانی صالح به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان همدان معرفی شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار