مدیرکل استاندارد همدان گفت: بر اساس وظایف قانونی، نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی از جمله سردخانه‌ها، سکوهای سیلندر پرکنی و همچنین واحدهای توزیعی صنفی استان با قوت هر چه تمام‌تر توسط بازرسان و کارشناسان اداره کل استاندارد به صورت مستمر ادامه داشته تا مردم با اطمینان نسبت به خریداری و مصرف محصولات اقدام کنند.
کد خبر: ۴۸۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 28 August 2017
مدیرکل استاندارد استان همدان از معرفی ۳۷ واحد تولیدکننده محصولات غیر استاندارد در فاصله زمانی هفته دولت سال ۹۵ تا هفته دولت سال جاری به مراجع قضایی همدان خبر داد.

به گزارش مهر؛ محمد مددی با اشاره به معرفی ۳۷ واحد تولیدکننده محصولات غیراستاندارد همدان در فاصله زمانی هفته دولت سال ۹۵ تا هفته دولت سال جاری به مراجع قضایی اظهار داشت: این واحدهای تولیدکننده  به دلیل رعایت نکردن مفاد ماده ۹ قانون استاندارد متخلف شناخته شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مددی افزود: طبق ماده ۹ قانون استاندارد تولید، تمرکز، توزیع و فروش کالاهای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت پایین تر از استاندارد مربوطه و یا بدون علامت استاندارد ایران، ممنوع است و اگر واحدی بدون اخذ پروانه استاندارد نسبت به این امر اقدام کند مرتکب جرم شده و در صورت مشاهده به مراجع قضایی معرفی شده و طبق قانون حکم حبس و جزای نقدی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان بیان داشت: بر اساس وظایف قانونی، نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی از جمله سردخانه‌ها، سکوهای سیلندر پرکنی و همچنین واحدهای توزیعی صنفی استان با قوت هر چه تمام‌تر توسط بازرسان و کارشناسان اداره کل استاندارد به صورت مستمر ادامه داشته تا مردم با اطمینان نسبت به خریداری و مصرف محصولات اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده موارد تخلف اقدامات لازم قانونی برای متخلفین همواره مد نظر این اداره کل بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار