مدیرعامل منطقه تجاری، گردشگری سپاد:
مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد گفت: سپاد با رعایت پیوست های فرهنگی دومین مقصد حضور زائران و گردشگران بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) می باشد.
کد خبر: ۴۸۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 28 August 2017
منطقه گردشگری سپاد با رعایت پیوست های فرهنگی دومین مقصد زائران و گردشگران در مشهد مقدس استبه گزارش تابناک رضوی،جعفر حصاری نژاد با اشاره به پتانسیل ها و زیرساخت های احداث شده از سوی شرکت سپاد برای زائران و مجاوران، افزود: منطقه گردشگری سپاد با دارا بودن بیش از نیم میلیون متر مربع زیربنای تجاری و گردشگری توانسته است سهم بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار و برآورده نمودن نیازهای گردشگران داشته باشد.
وی گفت:‌ این منطقه با گذشت سی سال از فعالیت خود به دلیل امکانات فراوان و با دسترسی مناسب از سایر نقاط شهر و کشور توانسته در حوزه خدمات شهری همکاری های مناسبی با شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی داشته باشد که نظیر آن را می توان در احداث پل غیر همسطح خیام شمالی مشاهده کرد.

مدیرعامل منطقه تجاری، گردشگری سپاد خاطرنشان کرد: مجموعه بازار بین‌المللی، میدان بار مرکزی مشهد، بازار خیام، مرکز مواد غذایی و همچنین مجتمع‌های تجاری الماس و وصال مجموعا 2500 واحد تجاری را در خود جای داده و روزانه میزبان جمع کثیری از هموطنان است، و این مجموعه ها تنها بخشی از مجموعه بزرگ سپاد هستند.

وی افزود: علاوه بر امکانات خرید، فضاهای تفریحی جذابی هم در اختیار مراجعه کنندگان قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پارک علمی پرفسور بازیما، شهربازی رو باز سرزمین خورشید، شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب به عنوان یکی از مجهزترین شهربازی‌های سرپوشیده کشور، مجموعه آبی پارک ساحلی آفتاب و مجموعه سالن‌های سینما 5 بعدی که آخرین فناوری نمایش فیلم را داراست، اشاره کرد.

حصاری نژاد با اشاره به مجموعه آکوریم‌های آب شور منطقه تجاری گردشگری سپاد، گفت: از دیگر امکانات ایجاد شده در این منطقه می‌توان به تونل باد صبا یا همان شبیه ساز سقوط آزاد اشاره کرد؛ همچنین به‌جز امکانات تفریحی ظرفیت‌های میزبانی از قبیل مراکز پذیرایی متنوع هم در سپاد پیش بینی شده که شامل  بیش از 5 رستوران بزرگ و مجهز است.

مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد در پایان با اشاره به نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری  خاطر نشان کرد: بسیاری از راه حل هایی که در گره گشایی مباحث اقتصادی و اجتماعی نظیر اقتصادی مقاومتی و آبادانی حاشیه شهر در جامعه مطرح می شود را شرکت سپاد خراسان پیش از طی سی سال تلاش و سازندگی به اجرا درآورده  و امروز این منطقه گردشگری با آبادانی حاشیه شهر و ایجاد بیش از 12 هزار فرصت شغلی چرخه مالی سالمی را برای خانواده ها به همراه آورده که این تلاش باید هدفمند و پر شتاب تر ادامه یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار