معاون اشتغال و خودکفایی کهگیلویه و بویر احمد تأکید کرد؛
حمیدرضا رحیمی نیا: ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به مددجویان متقاضی کار کمک رسان آنان در انتخاب شغل مناسب در بخش های خصوصی و دولتی است.
کد خبر: ۴۸۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 29 August 2017
توانمندسازی مددجویان با هدایت صحیح شغلی و کمک به انتخاب مشاغل مناسب از برنامه هایی است که به طور جدی در کمیته امداد پیگیری می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارورزی دانش آموختگان اشتغال که با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و معاون اقتصادی استانداری برگزار شد، گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حمیدرضا رحیمی نیا، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه هدایت شغلی مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد است، گفت: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از طریق فراهم نمودن زمینه ی اشتغال مددجویان با هدایت صحیح شغلی و کمک به انتخاب مشاغل مناسب از برنام هایی است که بطور جدی در این نهاد پیگیری می شود.

وی تأکیدکرد: ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به مددجویان متقاضی کار کمک رسان آنان در انتخاب شغل مناسب در بخش های خصوصی و دولتی است.
رحیمی نیا تعداد مددجویان شرکت کننده در آموزش های کاریابی در سال گذشته را 254 نفر عنوان کرد و ادامه داد: فعالیت های کاریابی یکی از اقدامات فنی و حرفه ای است که بدین منظور در 4 ماهه گذشته امسال، 73 مددجو با اعتبار170 میلیون ریال از این آموزش ها برخوردار شدند.

وی به ارائه خدمات آموزشی از جمله مهارت آموزی، پایدارسازی و توسعه مشاغل، کارآفرینی و حرفه آموزی به مددجویان اشاره و کرد و افزود: در چهارماهه نخست امسال چهار هزار و 914 نفر از مددجویان در این دوره های آموزشی شرکت کردند که مبلغ هزینه شده برای این افراد دویست و 10 میلیارد و 910 میلیون ریال بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد عنوان کرد: در این مدت یک میلیارد و 150 میلیون ریال به 70 مددجوی متقاضی کار در بخش های کشاورزی، دامپروری،شیلات، خدمات، صنایع دستی و فعالیت های صنعتی و و معدنی پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار