روشن مطرح کرد؛
پیشکسوت استقلال تهران، گفت: مشکل اصلی این تیم، اختلاف نظر بین اعضای هیات مدیره باشگاه است که باعث اتخاذ تصمیمات غلط شده است.
کد خبر: ۴۸۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 29 August 2017
به گزارش تابناک تهران، "حسن روشن" در این خصوص اظهار داشت: اختلاف اعضای هیات مدیره باشگاه کاملا مشخص است و به همین دلیل شاهد تصمیم گیری های غلط از سوی آنها هستیم.
وی یکی از تصمیم گیری های غلط هیات مدیره را دادن فرصت دو هفته ای به "علیرضا منصوریان" سرمربی تیم ذکر کرد و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات باشگاه استقلال نداشتن کمیته فنی و گرفته شدن تصمیمات فنی از سوی آدم های غیر فوتبالی است. اعضای هیات مدیره باید کمیته فنی را تشکیل می دادند و در صورت بروز مشکلات این چنینی منتظر تصمیم آنها می ماندند.
پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: منصوریان نباید تصمیم اعضای هیات مدیره در دادن فرصت دو هفته ای به خود را می پذیرفت زیرا این تصمیم کاملا غیر حرفه ایی بود. دوستان یا باید منصوریان را برکنار می کردند یا حداقل باید به او تا پایان نیم فصل فرصت می دادند.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از نقاط ضعف استقلال در جذب بازیکنان بود که اگر در ابتدا فصل کمیته فنی در باشگاه تشکیل می شد این نفرات می توانستند در جذب بازیکنان به کمک منصوریان بیایند.

روشن با اشاره به اشتباهات منصوریان در طول مدت حضورش در استقلال، اظهار کرد: بزرگترین اشتباه منصوریان این بود که استقلال را با نفت اشتباه گرفت و به برخی مسایل استقلال توجه نکرد. متاسفانه کسانی که روزی آرزویشان گرفتن عکس یادگاری با منصوریان بود او را به این تیم آوردند و به خاطر عدم آشنایی با فوتبال مشاوره های غلطی به او دادند.
وی تاکید کرد: اگر من جای منصوریان بودم قطعا به سراغ پیشکسوتان هر چند مخالف می رفتم و سعی می کردم ایراد های خود را متوجه شوم.
 
پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص سهم منصوریان در بروز مشکلات کنونی استقلال گفت: مسایل مدیریتی یکی از بزرگترین مشکلات باشگاه استقلال است و منصوریان در کسب نتایج ضعیف در درجه دوم تقصیر قرار دارد.
 
هیات مدیره باشگاه استقلال در پی کسب نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران به علیرضا منصوریان سرمربی تیم دو بازی دیگر برای کسب نتایج بهتر فرصت داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار