بخشدار آبپخش با بیان اینکه در دولت یازدهم طرح‌ها و خدمات خوبی در آبپخش اجراء و افتتاح شد گفت: در ۴ سال دولت تدبیر و امید ۸۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی آب‌پخش تخصیص یافت.
کد خبر: ۴۸۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 29 August 2017
علی مردانلو ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمران شهری آبپخش دشتستان با گرامیداشت هفته دولت و با تاکید بر توجه به عمران و آبادنی شهرآبپخش اظهار داشت: دولت در آب‌پخش در چهارسال گذشته  با اجرای پروژه‌های مختلف خدمات خوبی به یادگار گذاشته است.

وی با بیان اینکه در 4 سال دولت تدبیر و امید 80 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی آب‌پخش تخصیص یافته است خاطرنشان کرد:  احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی،  آسفالت و بازگشایی معابر شهری و روستایی، نوسازی شبکه آبرسانی شهری، احداث بوستان‌های امید و پارک کودک از جمله این پروژه‌ها بوده است.

مردانلو 320 هزار متر مربع اسفالت معابر شهری آبپخش را مورد اشاره قرار داد و افزود:در هفته دولت امسال 18 پروژه با اعتباری 92 میلیارد ریال در سطح بخش افتتاح می‌شود که سبب دلگرمی بیشتر اهالی فهیم بخش به خدمات نظام اسلامی می‌شود.

سرپرست شهرداری آبپخش نیز با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی شهری خاطر نشان کرد: شش پروژه عمران شهری در بهرام‌‌آباد، قلائی و درواهی افتتاح شد که شامل اسفالت معابر است.

علیرضا کهزادی با اشاره به اختصاص 4 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها بیان کرد: این سرمایه‌گذاری از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته که 15 هزار متر مربع معابر مناطق یاد شده آسفالت شده است.

امام جمعه آبپخش هم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته گفت: خدمات شهرداری آبپخش قابل تقدیر است که نیاز این فعالیت‌ها افزایش یابد.

حجت‌الاسلام خداد رضایی تاکید کرد: هم اکنون برخی از کوچه‌های آبپخش فاقد اسفالت است که لازم است این مهم مورد توجه قرار بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار