معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از ۲ هزار دانش‌آموز بوشهری به اردوی راهیان نور اعزام شدند، گفت: ۱۲ مهر اعزام کاروان‌های دانش آموزی استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 29 August 2017
سیروس فتحی ظهر امروز در همایش تجلی اخلاص در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، جایگاه راهیان نور را در آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت مهم دانست و اظهار داشت: تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی و الگوگیری دانش‌آموزان از شهدا و ایثارگران از مهم ترین اهداف اردوهای راهیان نور دانش آموزی است.

وی، با بیان اینکه مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس مراکز ایثار و فداکاری هستند، افزود: آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا و ایثارگران با اعزان آنان به اردوی راهیان نور محقق می‌شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اعزام 42هزار دانش آموز استان بوشهر به اردوی راهیان نور خبرداد و گفت: طی 4سال گذشته بیش از 42هزار دانش‌آموز به همراه مربیان و مدیران به راهیان نور اعزام شده‌اند.

فتحی با اشاره به برنامه سال تحصیلی جدید برای اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید از 12 مهرماه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از 2هزار دانش آموز در عملیات فرهنگی راهیان نور اعزام شدند خاطر نشان کرد: استان بوشهر در سال گذشته جزء نخستین  استانی بود که اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور داشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار