معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره‌کل شیلات بوشهر گفت: صیادان استان در فصل صید میگو افزون بر یک‌هزار ۴۸۲ تن میگو صید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۷.۷ درصدی دارد.
کد خبر: ۴۸۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 29 August 2017
عباس آهنگرمقدم در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر با بیان اینکه صید میگو بامداد فردا به پایان می‌رسد اظهار داشت: صیادان صید میگو در آب‌های استان بوشهر را از 5 مرداد آغاز کردند و در مدت 32 روز صیدافزون بر یک‌هزار و 482 تن میگو صید کردند.

وی با اشاره به مشارکت 8 هزار صیاد استان بوشهر در صید میگو خاطر نشان کرد: هشت هزار صیاد با 480 قایق و 490 لنج صیادی در صید میگو در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر مشارکت داشتند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره‌کل شیلات استان بوشهر از ممنوعیت صید میگو در آبهای خلیج فارس محدوده استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بر اساس پایش پژوهشکده میگوی از بامداد هفتم شهریور صید میگو در آب‌های استان بوشهر ممنوع است.

آهنگرمقدم با بیان اینکه میزان صید میگو در مدت 32 روز، 47 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است افزود: صیادان در این مدت 1482.6 تن میگو صید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 1003.7 تن میگو صید شده بود 478.9 تن افزایش دارد.

وی با بیان اینکه میگوی ببری سبز از بهترین گونه میگو است، افزود:  بیش از 76 درصد میگوی صیادان استان بوشهر از نوع ببری سبز است که بهترین میگوی خلیج فارس به شمار می‌رود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره‌کل شیلات استان بوشهر خاطرنشان می‌شود: صید میگو از بامداد 7 شهریور ممنوع است و با صیادان خاطی برخورد قانونی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار