رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کنگان از اختصاص مبلغ سه میلیارد ریال اعتبار طی سال جاری به این جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 29 August 2017
ابراهیم هوشمندیان بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه نشست با مسئولان کنگان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا مسئولان گزارش خدمات خود را برای مردم تشریح کنند.

وی با بیان اینکه سالن چند منظوره هلال احمر یکی از نیازهای این جمعیت است، افزود: نیاز به احداث مکان مناسبی برای اقلام ضروری در این شهرستان احساس می شود و انتظار داریم تا دهه فجر این مشکل برطرف شود.

هوشمندیان ادامه داد: این فضا نه تنها در زمان های عادی آماده خدمت رسانی در حوزه ورزش است بلکه می تواند اسکان خوبی در شرایط اضطراری برای مردم این شهرستان در هر زمان و حادثه باشد که مبلغ ۲۰۰میلیون تومان برای تکمیل سالن در نظر گرفته شده و انتظار داریم مسولان یار و یاور ما باشند و با تکمیل این سالن بخشی از مشکلات مردم را رفع کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان به آسیب شناور نجات هلال احمر در حادثه اتش سوزی اشاره کرد و گفت: درسال گذشته از طریق شناور شش هزار و ۱۲۲ساعت امداد رسانی داشته ایم. همچنین ۱۶ مورد حادثه با ۴۰مجروح در این مدت رخ داده است.

وی تصریح کرد: همچنین مبلغ یک میلیارد ریال برای دو موتور و ترمیم شناور اختصاص داده شده و پیگیری های زیادی انجام گرفته تا هرچه زودتر این معضل برطرف شود.

هوشمندیان تصریح کرد: سال گذشته پایگاه امداد و نجات مستقر در شیرینو علاوه بر آمبولانس به خودروی نجات تجهیز شد؛ این خودرو با توجه به دارا بودن امکانات رها سازی و اطفای حریق در این پایگاه کمک شایانی به تصادفات بین جاده ای داشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار