در دیدار سفیر اندونزی با رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از فعالان اقتصادی استان یزد دو طرف بر توسعه روابط تجاری فی مابین تاکید کردند.
کد خبر: ۴۸۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 29 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سفیر اندونزی در این دیدار با اشاره به روابط خوب تجاری و اقتصادی دو کشور و توانمندی های استان یزد در زمینه های مختلف صنعتی و گردشگری بر افزایش سطح مبادلات تجاری و توسعه همکاری های اتاق های بازرگانی یزد و جاکارتا و حضور صنعتگران دو طرف در نمایشگاه های بین المللی بین دو شهر تاکید کرد.

اکتادینو علی مودین سفیر اندونزی در ایران همچنین با اشاره به مشترکات بین دو کشور و موقعیت استراتژیکی استان یزد و توانمندی های این استان در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی بر علاقمندی کشورش برای توسعه روابط و مبادلات تجاری با استان یزد تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سطح مبادلات تجاری ایران و اندونزی در سال دو هزار و شانزده 338میلیون دلار بوده است پیش بینی کرد با همکاری های صورت گرفته حجم مبادلات تجاری طرفین تا پایان سال2017 به 600میلیون دلار برسد.

قمی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع معادن و کشاورزی استان یزد هم در این نشست با بیان ظرفیت های استان در زمینه های مختلف صنعتی، گردشگری و کشاورزی روابط دیرینه دو کشور را یادآور شد و بر آمادگی استان برای ارتقا سطح مبادلات تجاری بین استان یزد با اندونزی تاکید کرد. نفت، گاز، محصولات کشاورزی، مواد معدنی، فولاد، آلومینیوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهمترین کالاهای صادراتی ایران به اندونزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار