تابناک: جشن قهرمانی سپاهان با حضور چند هزار نفر از هواداران این تیم برگزار شد و حاشیه‌های جالبی نیز داشت.
کد خبر: ۴۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 16 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، بالاخره انتظار هواداران تیم سپاهان به پایان رسید و باشگاه اصفهانی جشن قهرمانی این تیم را برپا کرد تا اصفهانی‌ها در کنار هم خاطره شیرین قهرمانی در لیگ چهاردهم را تکرار کنند.

به همت باشگاه سپاهان و روابط عمومی این باشگاه، دوشنبه شب مجموعه باغ فردوس میزبان چند هزار نفر از هواداران سپاهان بود که اکثریت به صورت خانوادگی در جشن قهرمانی شرکت کرده بودند.

جمعی از پیشکسوتان فوتبال، مسئولان استانی و شهری، برخی از هنرمندان و جمع زیادی از اصحاب رسانه نیز میهمان جشن طلایی‌پوشان شده بودند.

مدیر عامل باشگاه سپاهان در این مراسم از هواداران و اصحاب رسانه به پاس حمایت‌هایشان از تیم سپاهان در طول لیگ چهاردهم تقدیر کرد.

مهرزاد خلیلیان با بیان اینکه آنچه در لیگ اتفاق افتاد و سپاهان قهرمان شد، ناشی از صبر و بردباری مسئولان و هواداران بود، یادآور شد: نتیجه صبوری هواداران در پایان فصل مشخص شد و از هواداران درخواست داریم که همواره تیم را حمایت کنند.

به گفته وی در طول 14 سال گذشته 9 قهرمانی در کارنامه سپاهان ثبت شده است و با توجه به ظرفیت‌های موجود، این قهرمانی‌ها باز هم تکرار خواهد شد.

مدیرعامل سپاهان در ادامه با تاکید بر این نکته که همواره به رقیبان احترام گذاشته‌ایم، تصریح کرد: مکتب شاهین به ما یاد داده که با یکدیگر همدل و همراه باشیم و همواره اخلاق را در دستور کار داشته باشیم.

* حواشی جشن قهرمانی سپاهان

پس از حاشیه‌هایی که برخی افراد فرصت‌طلب در پایان لیگ به وجود آورده بودند، باشگاه سپاهان برای رفع کدورت‌های احتمالی از یک هوادار آذری که برادر شهید بود، تجلیل کرد و قاب نفیسی به وی اهدا شد.

حسین خواجه‌امیری خواننده سنتی و یکی از اساتید به نام آواز ایران نیز میهمان ویژه جشن قهرمانی سپاهان بود که به صورت زنده آهنگ‌هایی را اجرا کرد، گرفتن بازار عکس سلفی با ایرج حسابی داغ بود و هواداران سپاهان درخواست زیادی برای گرفتن عکس با این خواننده قدیمی داشتند.

با توجه به پنج قهرمانی سپاهان در لیگ برتر فوتبال، اصطلاح «‌پنج تایی‌ها» به شعار هواداران سپاهان تبدیل شده و روی سن محل برگزاری جشن نیز پنج ستاره به عنوان نماد پنج قهرمانی سپاهان تعبیه شده بود.

هواداران سپاهان در طول برنامه به تشویق تیم سپاهان پرداختند و شعارهایی از جمله «ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمان» را تکرار می‌کردند.

یکی از شیرینی فروشی‌های طرفدار سپاهان نیز در طول برنامه به پذیرایی از هواداران پرداخت که این اقدام مورد توجه قرار گرفت.

در پایان مراسم مدیرعامل باشگاه سپاهان به همراه مدعوین این مراسم در حالی که دست‌های خود را در هم حلقه کرده بودند، سرود «ای ایران ای مرز پر گهر» را همراه هواداران همنوایی کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار