مسئول ستاد اردوی راهیان نور:
مسئول ستاد اردوی راهیان نور بسیج با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر از قم شروع شد، گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از بازسازی واقعه غدیر دیدن کردند.
کد خبر: ۴۸۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 29 August 2017
به گزارش تابناک قم، سردار یعقوب سلیمانی غروب سه‌شنبه در دیدار عضای ستاد بازسازی واقعه غدیر با آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم اظهار داشت: ستاد بازسازی مردمی واقعه غدیر از سال ۸۹ که روز بسیج مقارن با ایام عیدغدیر شده بود از شهر مقدس قم فعالیت خود را آغاز کرد و در حقیقت پایه‌گذاری این اقدام هنری و فرهنگی قم بوده است.

 وی با اشاره به استقبال مردم از بازسازی واقعه غدیر و مشارکت هر ساله آنها اظهار داشت: هر سال بر مخاطبین بازسازی واقعه غدیر خم افزوده می‌شود که این امر به برکت و عنایت حضرت علی(ع) است.

 مسئول ستاد اردوی راهیان نور بسیج گفت: در خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز با مشارکت و همکاری بنیاد بین المللی غدیر در کشورهایی از جمله لبنان و سوریه واقعه غدیر خم بازسازی می‌شود و این امر برکات فراوانی نیز به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه امسال بازسازی واقعه غدیر خم در بیش از ۱۵۰ نقطه از کشور اجرایی خواهد شد، افزود: بازسازی میدانی واقعه غدیر خم تأثیر بسیاری بر روی مردم خواهد داشت.

سلیمانی به با بیان اینکه سال گذشته بیش از یک میلیون ۸۰۰ هزار نفر در کشور برنامه بازسازی واقعه غدیر خم را به تماشا نشستند، ادامه داد: در سال گذشته این برنامه در کشور عراق نیز صورت گرفته بود و امسال نیز کشورهای اسلامی دیگری متقاضی اجرای این برنامه بودند که امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم برنامه ریزی‌های بهتری در این خصوص داشته باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار