مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که اولتیماتوم دادن به علیرضا منصوریان یک اقدام غیرحرفه‌ای از سوی مدیریت باشگاه استقلال بوده است.
کد خبر: ۴۸۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ 30 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، رضا عنایتی در مورد اولتیماتومی که باشگاه استقلال به علیرضا منصوریان داده است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت:‌ در فوتبال ممکن است که برخی از مربیان در مقاطعی نتیجه نگیرند و این موضوع چندان عجیب نیست. من متوجه رفتار مسئولان استقلال نمی‌شوم. اقدام آنها به هیچ عنوان حرفه‌ای نبود. با این حال معتقدم منصوریان می‌تواند استقلال را از این شرایط خارج کند و نتایج خوبی بگیرد. قطعاً او می‌تواند دوباره هواداران را خوشحال کند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: اگر بحثی در هیئت مدیره صورت می‌گیرد طبیعتاً می‌تواند به رسانه‌ها کشیده نشود. مطمئناً بحث اولتیماتوم به کادر فنی استرس و فشار وارد می‌کند و کلمه اولتیماتوم واقعاً نفرت‌برانگیز است. من معتقدم مسئولان استقلال باید در این زمینه سنجیده‌تر عمل می‌کردند.

عنایتی همچنین تصریح کرد: من معتقدم نباید همه تقصیرها را گردن کادر فنی انداخت. منصوریان شاید 40 درصد مقصر است و بازیکنان هم 60 درصد مقصر هستند. باید قبول کرد که پنج یا شش بازیکن استقلال عملکرد خوبی نداشتند و حالا آنها خودشان را پشت منصوریان پنهان کرده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار