کد خبر: ۴۸۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 30 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ یک ستاره شناس مغربی گفت، تغییر مواضع اروپا در قبال سوریه حاصل مقاومت اسطوره ای ارتش سوریه و ملت این کشور است که برای مقابله با بزرگترین جنگ ظالمانه تروریسم با رهبری خود متحد شدند.

علی العیس منجّم مغربی که از محبوبیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: این جنگ تروریسم ظالمانه علیه ملت خوب و خوش قلب سوریه راه اندازی شد؛ ملتی که همواره از تمام عربها استقبال می کرد و بدون هیچ چشمداشتی خیرات و نعمات کشور خود را در اختیار آنها می گذاشت.

 وی افزود: اراده خداوند بالاتر از هر اراده ای است؛ زیرا خداوند با حق و حقیقت است حتی اگر اقدامات پلید اهل باطل برای مدتهای مدیدی ادامه یابد.

العیس خاطرنشان کرد: با وجودی که ظلمت و تاریکی چشمان همه را پوشانده؛ اما نور خداوند در نهایت پیروز خواهد شد، زیرا دیگر همه می دانند که داعش و النصره نیروهای شر و شرارت هستند که بیش از صهیونیستها موجب توهین به اسلام و خدشه دار کردن معانی و مفاهیم والای آن شدند.

این ستاره شناس مغربی اظهار داشت: سوریه اینک در آستانه بازسازی و عمران کشور است. سوری ها با دستان خود و با حمایت دولت سوریه بدون تکیه کردن به هیچ طرفی، فرایند آبادانی کشورشان را دنبال خواهند کرد.

وی توضیح داد که نبرد با داعش به مدت سه ماه ادامه خواهد یافت و پیش بینی کرد که ارتش سوریه گروه تروریستی داعش را در آغاز دوازدهمین ماه سال 2017 به شکست خواهد کشاند.

العیس گفت: آشتی های عمده و گسترده ای در سوریه صورت خواهد گرفت به گونه ای که در سه ماه نخست سال 2018 مشهورترین مصالحه ها در مناطق گسترده ای از سوریه به وقوع خواهد پیوست.

به گزارش العالم، منجّم مغربی پیش بینی کرد گروه تروریستی النصره پس از آنکه توسط سازمان های اطلاعاتی جهانی منحل و عناصر خارجی آن به مأموریت هایی دیگر ارسال شوند، منهدم خواهدشد.

وی همچنین پیش بینی کرد که پوتین در سال جدید به سوریه سفر کند و در مرکز دمشق همراه بشار اسد خواهد بود اما اتفاق ناگهانی و غافلگیرکننده حضور انگلا مرکل صدراعظم آلمان در این سفر خواهد بود!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار