مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبدانان گفت: هشت طرح بهداشتی ، درمانی در ششمین روز از ایام هفته دولت در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته یا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۴۸۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 30 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛نصرت الله علیزاده شامگاه سه شنبه در آئین کلنگ زنی ساختمان درمانگاه شماره 2 آبدانان اظهار کرد: همزمان با هفته دولت هشت طرح بهداشتی، درمانی شامل ایجاد درمانگاه شماره یک و 2 ، خانه های بهداشت روستاهای چم شالان و شهرک هزارانی و ساختمان درمانگاه شهرک شهید رجایی به بهره برداری رسید یا کلنگ زنی شد.
 
وی افزود: برای احداث این طرح ها 140 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی، استانی ، 2 درصد نفت و مدیریت بحران هزینه شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان آبدانان سطح خدمات حوزه بهداشت و درمان در دولت یازدهم را غیرقابل مقایسه با ادوار گذشته برشمرد و تاکید کرد:
 
با احداث و بهره برداری از این تعداد طرح روند ارائه خدمات بهداشتی درمانی در این شهرستان از نظر کمی و کیفی 30 درصد افزایش می یابد.
 
علیزاده از پوشش 100 درصدی خدمات حوزه بهداشت و درمان در آبدانان خبر داد و یادآور شد: روزانه یک هزار و 700 نفر به مراکز شهری و روستایی این شهرستان مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را توسط 42 نفر پزشک عمومی و متخصص در 6 مرکز بهداشتی، درمانی، 19 خانه بهداشت روستایی، هشت باب داروخانه، 6 آزمایشگاه طبی و چهار مرکز رادیولوژی دریافت می کنند.

 
17طرح عمرانی، فرهنگی و آموزشی هفته دولت در آبدانان افتتاح و 10 طرح نیز کلنگ زنی شد و برای اجرای این پروژه ها 160 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی، استانی و مدیریت بحران هزینه شده است.
 
شهرستان 50 هزار نفری آبدانان در 171 کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار