مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: زنگ بازگشایی 150 مدرسه در سال تحصیلی 97-96 توسط خیرین مدرسه ساز این استان نواخته می شود.
کد خبر: ۴۸۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 30 August 2017
به گزارش تابناک : حسن مهرانی افزود: خیرین نیک اندیش مدرسه ساز همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت در ایران اسلامی در کنار دانش آموزان حضور پیدا می کنند و زنگ بازگشایی 150 مدرسه را در البرز به صدا در می آورند.
وی اظهار کرد: دانش آموزان البرزی با گام نهادن در این مدارس بار دیگر دستان و نگاه مهربان خیرین نیک اندیش را در عرصه تعلیم و تربیت مشاهده می کنند. وی از نواختن زنگ مدارس توسط خیرین در آیین بازگشایی مدارس به عنوان یک ابتکار استانی در قالب پروژه مهر 96 نام برد و خاطر نشان کرد: حضور خیرین نیک اندیش در مدارسی که توسط خود آنان در مناطق شهری و روستایی البرز ساخته شده شور و نشاط خاصی را در بین فعالان سنگر علم و دانش ایجاد می کند. مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرزبیان کرد: خیرین مدرسه ساز در اقدامی معنوی با ساخت فضاهای آموزشی مناسب زمینه تحصیل دانش آموزان بسیاری را در مناطقی از استان که از نبود یا کمبود مدرسه رنج می بردند بوجود آورده اند.مهرانی از خیرین نیک اندیش به عنوان ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی توسط این عزیزان برای ملت ایران پیام تلاش برای آبادانی ایران اسلامی با رشد علمی و توجه به فرهنگ غنی اسلامی - انقلابی را در پی دارد. وی ادامه داد: زنگ بازگشایی مدارس با مناسبت ارزشمند هفته دفاع مقدس در البرز نواخته می شود که این مهم نیز بعنوان یک برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد. مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز ضمن اشاره به رشادت ها و ایثار گری ملت ایران در جنگ تحمیلی تصریح کرد: خیرین نیک اندیش در آیین بازگشایی مدارس در زمینه هفته دفاع مقدس ، درس آموزی از مکتب سید الشهداء و ادای دین دانش آموزان و معلمان در سنگر علم و دانش در پاسداشت از دستاوردهای انقلاب امام و شهدای گرانقدر و همچنین قیام عاشورا سخن می گویند. مهرانی اضافه کرد: خیرین مدرسه ساز در این آیین به مهمترین وظیفه ملت ایران در دفاع از ارزش های اسلامی - انقلابی با تبعیت از ولایت فقیه ، حفظ وحدت ، استفاده از محصولات تولید شده داخلی با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تلاش مضاعف در سنگر علم و دانش در مدارس و دانشگاه ها را یاد آور می شوند. وی تاکید کرد: در سه سال متوالی است که زنگ بازگشایی مدارس توسط خیرین نیک اندیش در استان البرز نواخته می شود. استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار