فرماندار ویژه آمل با اشاره به در دست ساخت بودن سد هراز از نامهربانی برخی مدیران نسبت به این پروژه ملی انتقاد کرد و گفت: این سد آب شرب ۵ شهر استان را تامین می کند.
کد خبر: ۴۸۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 30 August 2017
به گزارش تابناک : سید جعفر رسولی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از کارمندان نمونه ادارت شهرستان آمل رسولی با اشاره به اینکه پروژه بزرگ سد هراز در حال ساخت است که شاهد نا مهربانی بعضی از مدیران هستیم، ادامه داد: سد هراز یک پروژه ملی است و از مدیران انتظار داریم تا دست در دست هم این پروژه را به پایان برسانیم و شاهد حرف های دلسرد کننده نباشیم.
وی با بیان اینکه با تکمیل این سد بیشتر از ۱۴۰ هزار هکتار از آب این سد بهره مند می شوند، گفت: این سد آب زراعی و شرب ۵ شهر مازندران را تامین می کند.
وی اظهار کرد: ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۹ میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
فرماندار ویژه آمل با اشاره به عملکرد چهار ساله دولت تدبیر و امید در این شهرستان اظهار داشت: پنج هزار و پانصد میلیارد ریال برای طرح های عمرانی در آمل تخصیص یافت و ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات تولید و اشتغال در آمل پرداخت شد.
معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه روند پیشرفت بعضی از پروژه ها آرام حرکت می کند، افزود: اعتبارات پروژه ها کامل تخصیص نمی یابد و عدم تخصیص اعتبارات مانع پیشرفت پروژه ها می شود.
وی با اشاره به تلاش نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و استاندار مازندران، بیان کرد: بیشتر از ۲۰ کیلومتر از محور هراز با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال چهار بانده شد و چهار بنده کردن محور های جاده قدیم آمل به بابل، محور آمل به چمستان و جاده امام زاده عبدالله در دست اقدام است که به زودی به بهره برداری می رسد.
فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه بیشتر از ۲۰۱ کیلومتر از راه های روستایی، بهسازی و آسفالت شد، ادامه داد: ۵ پروژه مجتمع آب رسانی به بهره برداری رسید که ۴۱ روستا از این مهم بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه نماینده مردم آمل روز گذشته در جمع اهالی روستاهای ییلاقی خشواش، کپین، هلی چال وعده دادند هرچه زود این مسیر آسفالت می شود و کلنگ مجتمع آب رسانی به این روستا به زمین زده شد، ادامه داد: بیشتر از ۹۰ روستا در چهار سال گذشته با ردیف اعتبار ملی به بره برداری رسید.
رسولی با اشاره به اینکه آمل بیشتر از ۳۸ هزار هکتار زمین زراعی دارد که ۱۳.۵ هکتار به زیر کشت مجدد رفتند، ادامه داد: به ازای هر هکتار  بیشتر از ۲ تن برنج در آمل تولید می شود.
وی با بیان اینکه از چند شهر همجوار آمل، زباله به محل دفن زباله عمارت آمل ریخته می شود که تا به حال از این مهم جلوگیری نکردیم، افزود: با تلاش مدیران شهرستان محل جدید دپوی زباله در حال خریداری است و در آینده ای نزدیک شاهد ساخت کارخانه زباله در آمل خواهیم بود.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار