پرونده قتل رازآلود دختر بچه هشت ساله‌ای به نام «حدیثه» که قربانی جنایتی هولناک در روستای میگون ازتوابع لواسانات شده است دیروز بار دیگر در دادگاه کیفری ورق خورد اما راز جنایت همچنان سربه‌مهر ماند.
کد خبر: ۴۸۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 30 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، صبح نهم اسفند سال 90 دو خواهر برای رفتن به مدرسه از خانه‌شان در «میگون» بیرون آمدند. در بین مسیر خواهر بزرگ‌تر وارد مغازه‌ای شد تا برای، خواهر هشت ساله‌اش خوراکی بخرد اما وقتی از مغازه بیرون آمد اثری از «حدیثه» نبود. پس از اعلام خبر گم شدن دخترک، جست‌وجوهای گسترده مردم و پلیس آغاز شد.

تا اینکه همان روزجسد سوخته و متلاشی دختربچه‌ای در دره‌ حاشیه فشم پیدا شد. در ادامه مشخص شد جسد مربوط به حدیثه است که به طرز هولناکی کشته شده و سپس جنازه‌اش به آتش کشیده شده است. درادامه تحقیقات پلیسی نیز مردی به نام شهروز بازداشت شد.

اما از آنجا که دلیل روشنی در پرونده علیه این مرد وجود نداشت دو بار ماجرای قتل در دادگاه کیفری یک استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و بررسی قضات در نهایت نشان داد هیچ مدرک محکمه‌پسندی علیه شهروز وجود ندارد و به همین دلیل او از قتل عمد تبرئه شد.



با این‌حال پس از ارسال پرونده به دیوان‌عالی کشور، رأی دادگاه تأیید نشد و سرانجام صبح دیروز پرونده برای بار دیگر در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده و مستشارانش- ملکی و غفاری- مطرح شد.در جلسه دیروز دادگاه، شهروز در جایگاه متهمان ایستاد و گفت: من هیچ قتلی انجام نداده‌ام و نمی‌فهمم چرا دو سال بیهوده مرا زندانی کرده‌اند. موضوع اختلاف من و پدر حدیثه هم به کار بازمی‌گردد.

قرار بود من برای پدر او درخت گردو بزنم که این کار را نکردم و او از من کینه به دل گرفت وگرنه باقی ماجرا دروغ است و شاهدان هم هیچ‌کدام به صراحت مرا قاتل معرفی نکرده‌اند.در نهایت و با توجه به درخواست وکیل متهم برای استمهال در پرونده، قرار شد اولیای دم و خانواده شهروز با هم صحبت کنند تا به توافق برسند. در غیر این صورت دوباره به پرونده رسیدگی خواهد شد تا مشخص شود متهم مجرم شناخته می‌شود یا خیر.

منبع: روزنامه ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار