تابناک چهارمحال وبختیاری- 16 طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری با حضور مشاور وزیر و رئیس کمیته حمایت از صنایع به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 30 August 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- آئین بهره‌برداری از 16 طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری با حضور مشاور وزیر و رئیس کمیته حمایت از صنایع، صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 191 میلیارد و 542 میلیون ریال با اشتغال‌زایی مستقیم برای 126 نفر در شهرک‌ صنعتی شهرکرد ایجاد شده است.
این طرح‌ها شامل ساخت مصنوعات چوبی، ساخت کالاهای بتونی و سیمانی، ساخت درب‌های چوبی با روکش پی وی سی، تولید پوشاک، ساخت کودها و ترکیبات ازته و بسته‌بندی حبوبات و ادویه‌جات است.
نعیم امامی در مراسم بهره‌برداری از 16 طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طبق برنامه‌های سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان، حدود 50 طرح با پیشرفت بالای 60 درصد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد امروز 16 طرح به بهره‌برداری رسید.
رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به کلنگ‌زنی سه طرح صنعتی در استان در هفته دولت، افزود: این طرح‌ها در گام اول برای 77 نفر اشتغال ایجاد می‌کند و برای آن‌ها اعتباری حدود 14 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار