همزمان با عید قربان صورت می‌گیرد؛
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از شروع فعالیت جایگاه موقت عرضه دام زنده، همزمان با فرارسیدن عید قربان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 30 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، احمد محبی، مدیرعامل سازمان بیان کرد: طبق روال سنوات گذشته و به منظور حفظ بهداشت محیط شهری، جلوگیری از عرضه دام زنده غیرمجاز و ذبح دام به صورت شخصی که موجب شیوع بیماری‌های خطرناکی از جمله تب کریمه کنگو و بیماری های پوستی می‌شود، جایگاه موقت عرضه دام زنده واقع در میدان قائم مقابل آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش میزبان شهروندان می باشد.
وی در ادامه با اشاره به تاکید بر بهداشت و سلامت دام عرضه در این جایگاه افزود: علاوه بر عرضه دام زنده سایر خدمات شامل کشتار و ذبح دام تحت نظارت دامپزشک مقیم، و حضور روحانی جهت پاسخگویی به مسائل شرعی و تحویل رایگان دام نیز انجام می‌شود.
محبی با اشاره به اینکه دامداران می توانند دام‌های خود را برای عرضه به این جایگاه منتقل کنند، عنوان کرد: جایگاه موقت عرضه دام با ظرفیت بیش از هزار راس دام جهت رفاه حال شهروندان طی روزهای پنج شنبه 9 و جمعه 10 شهریور ماه از ساعت 7 صبح فعال خواهد بود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور اطلاع رسانی جایگاه موقت عرضه دام بیش از هزار بنر آویز در سطح شهر اکران شده‌است و شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محل‌های ذبح و عرضه دام  زنده با شماره‌ تلفن‌های  1512 و یا سامانه ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار