رئیس اداره آموزش و پژوهش اداره کل حفاظت محیط زیست استان: باهمکاری مسئولین استانی آموزش و پرورش پارسال 3 هزار نفر دانش آموز از پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز دراستان استقبال کردند.
کد خبر: ۴۸۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 30 August 2017
به گزارش تابناک کهگیویه و بویراحمد ، به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهکیلویه و بویراحمد – جلسه بین دستگاهی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در هشتمین روز از شهریور ماه 96 در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
دراین جلسه که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اداره کل آموزش و پرورش استان و نماینده تشکل های زیست محیطی مردم نهاد و روئسای ادارات داخلی حفاظت محیط زیست استان برگزار شد فریدون همتیان رئیس اداره آموزش و پژوهش این اداره کل به تجربه موفق برگزاری پنجمین دوره از این جشنواره در سال 95 اشاره کرد و گفت: با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی آموزش و پرورش موفق شدیم بیش از 3 هزار نفر دانش آمورز را به سالن محل اکران فیلم ها بیاوریم.
 
برگزاری جلسه بین دستگاهی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در کهگیلویه وبویراحمد + تصاویر 

وی درادامه به تجربه موفق اکران فیلم ها درسال گذشته و کسب رتبه برتر کشوری وتجارب ارزنده مسئولین برگزاری استانی اشاره کرد و گفت: با تجزیه وتحلیل چگونگی برگزاری این جشنواره در سال 95 بررسی نقاط ضعف احتمالی موجود, برطرف کردن آنها و تقویت نقاط قوت این آمادگی در استان وجود دارد که شمین جشنواره از این فیلم ها امسال در استان به نحو مطلوب تری برگزار گردد.
درادامه این جلسه جمشید جریده رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمدضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت :وقتی مقام معظم رهبری مسئله محیط زیست را مسئله نخست دولت اعلام می دارد حجت برما تمام می شود.
 
 برگزاری جلسه بین دستگاهی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در کهگیلویه وبویراحمد + تصاویر

وی در ادامه به شرایط متفاوت برگزای امسال با سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره در امسال متاسفانه مصادف شده با تعطیلی جامعه هدف ما که دانش آموزان هستنداما سعی بر این می شود از ظرفیت کارکنان و خانواده های آنان در زمان اکران استفاده شود.
وی درپایان به طرح پرسش زیست محیطی در ابتدای مهر از طرف اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این ظرفیت وجود دارد که با طرح پرسش زیست محیطی سراسر استان را درگیر اهمیت مسئله محیط زیست بنمائیم.
درادامه این جلسه عزت اله نیک اقبال رئیس شبکه زیست محیطی مردم نهاد ضمن انتقاد از مدت زمان محدود اکران فیلم ها در کشور گفت: کار فرهنگی زمان و مکان نمی شناسد اگر بخواهیم کار فرهنگی زیست محیطی انجام بدهیم باید این فیلم ها بصورت دوره ای در طول سال و در تمام شهرستانها و روستاهای همجوار مناطق حفاظت شده اکران گردند.
 
 
برگزاری جلسه بین دستگاهی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در کهگیلویه وبویراحمد + تصاویروی درادامه گفت: تشکل های زیست محیطی مردم نهاد طبق سنوات گذشته این آمادگی را دارند که همکاری خوب و قابل قبولی در این زمینه با ستاد اجرایی استان داشته باشند.
فیلم های زیست محیطی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران 18 لغایت 24 شهریور 96 در سانس های صبح و عصر درمحل سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست استان بصورت رایگان اکران خواهد شدازعموم مردم جهت تماشای فیلم های این دوره از جشنواره دعوت بعمل می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار