محدودیت‌ های ترافیکی از امروز در جاده‌ های مازندران اجرایی شد.
کد خبر: ۴۸۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 30 August 2017
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه برای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه روز‌های پایان هفته محدودیت‌ های ترافیکی در جاده های این استان از امروز چهارشنبه 8 شهریور اجرا شد گفت: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌ های انتظامی و امدادی از ساعت 12 امروز تا 6 صبح شنبه 11 شهریور در جاده های کرج به چالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع است.
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 همان روز تا یک بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تریلر‌ها در جاده هراز ممنوع است گفت: تردد کامیون‌ و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و روز‌های پنجشنبه و جمعه نهم و دهم شهریور از 8 صبح تا 24 در این جاده ممنوع است.
سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 18 تا 22 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است افزود: تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی، روز جمعه در جاده سوادکوه از ساعت 12 تا 24 ممنوع است.
سرهنگ قدمی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان درباره آخرین وضع راه‌ های مازندران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار