رئیس شورای شهر کرج خبر داد
رئیس شورای اسلامی شهر کرج از ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی در کلانشهر کرج خبر داد و گفت: توسعه برنامه های فرهنگی در کرج مهمترین اولویت است.
کد خبر: ۴۸۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 30 August 2017
محمد نبیونی امروز در گفتگو با خبرنگار نابناک البرز اظهار داشت: اکنون در همه کشورهای پیشرفته دنیا یکی از وظایف اصلی شوراها ارتقای سطح دانش عمومی و به کار گیری دانش نوین در زندگی روزمره مردم است که این رویه در شوراهای اسلامی شهر کرج تا کنون مغفول مانده است.

نبیونی با اشاره به اینکه در شورای پنجم شهر کرج چهره های فرهنگی و دانشگاهی حضور دارند، اظهار داشت: می بایست برنامه ریزی کرد تا دانش عمومی جامعه ارتقا یابد و قطعا در راس برنامه های شورای اسلامی شهر قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه تا بحث فرهنگی مطرح می شودتوجه به سمت بودجه است، گفت: کار فرهنگی صرفا با افزایش بودجه انجام نمی شود بلکه باید نگاه فرهنگی را تغییر داد تا در این بخش موفق عمل کرد.

نبیونی حضور بانوان در بخش مدیریت های میانی و ارشد شهرداری کرج را از اقدامات فرهنگی برشمرد و گفت: می بایست بانوان در بخش های مدیریت میانی، ارشد و کلان حضور داشته باشند.

این مسئول توجه به هنرمندان و جایگاه آن ها از دیگر اولویت های فرهنگی عنوان کرد و گفت: ساخت تندیس چهره های فرهنگی و هنری البرز باید دردستور کار قرار گیرد.

نبیونی خاطر نشان کرد:ارتباط با دانشگاه و استفاده از پتانسیل این مراکز در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر ساماندهی دکه های مطبوعاتی در کرج گفت: ساماندهی دکه های مطبوعاتی در دستور کار شورای شهر قرار دارد، چرا که صاحبان این دکه ها اقدام به عرضه هر اقلامی می کنند جزء اقلام فرهنگی که می بایست توجه ویژه ای به این موضوع شود.

نبیونی اظهار داشت: اکنون برخی از دکه های روزنامه فروشی به سد معبر تبدیل شده و فضای وسیعی از معابر شهری را اشغال کرده است .

این مسئول تاکید کرد دکه های مطبوعاتی می بایست در اختیار افراد فرهنگی قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: متاسفانه تا کنون به این مهم توجه ویژه نشده ونگاه به دکه های فرهنگی به عنوان شغل بوده که این رویه باید تغییر کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار