با حضور استاندار سمنان
دو پروژه گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌ای درجزین و سمنان به مناسبت هفته دولت و بدون دعوت از خبرنگاران افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 30 August 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، پروژه‌هایی شامل گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای و دامداری اعتضادیه سمنان و مجتمع گلخانه‌ای درجزین بدون دعوت از خبرنگاران افتتاح شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه افتتاح پروژه‌های گازرسانی، به میزان اعتبار هزینه‌شده برای این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: برای این دو پروژه گازرسانی در مجموع 11 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سیدحسن میرعماد با اشاره به اینکه برای تکمیل فرآیند گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای، اجرای شبکه داخلی یکی از ملزومات این مهم است، گفت: برای گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای درجزین بیش از 6 هزار و 409 متر شبکه داخلی گازرسانی اجرایی شده است.

وی از نصب 30 علمک در مجتمع گلخانه‌ای درجزین خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح بیش از یک هزار متر عملیات خط تغذیه اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای و دامداری اعتضادیه سمنان نیز حدود چهار هزار و 780 متر حفاری و به همین میزان نیز لوله‌گذاری انجام‌ شده است.

میرعماد از نصب ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت دو هزار و 500 مترمکعب در دو مجتمع گلخانه‌ای سمنان و درجزین خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای و دامداری اعتضادیه سمنان تاکنون دو تا علمک نصب ‌شده و تعداد ۴۰ علمک باقی‌مانده که در روزهای آینده نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گلخانه‌های این مجتمع گلخانه‌ای پنج هزار مترمربع مساحت دارند از گازرسانی به 32 واحد گلخانه‌ای این مجتمع خبر داد و گفت: البته هم‌اکنون 30 واحد این مجتمع گلخانه‌ای فعال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در اجرای این پروژه به 14 واحد دامداری نیز گازرسانی شده است، خاطرنشان کرد: 10 واحد دامداری این مجتمع هم‌اکنون در حال فعالیت است.

برچسب ها: گازرسانی ، هفته دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار