در هفتمین روز از هفته دولت؛
مدیر عامل برق منطقه ای استان سمنان از توسعه و افزایش ظرفیت پست ۶۳کیلو ولت بیارجمند خبر داد وگفت: برای اجرای این پروژه دو میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۴۸۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 30 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی اکبر صباغ در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه سه طرح شرکت برق منطقه ای سمنان با اعتبار هفت میلیارد و ۲۴۰میلیونتومان طی هفته دولت به بهره برداری رسید، ابراز داشت: از این میزان شش میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان را طرح ها و پروژه های شهرشاهرود به خود اختصاص داده است.

سید علی اکبر صباغ رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان

وی با بیان اینکه برای افزایش قدرت پست بیارجمند اعتباری معادل دو میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان هزینه شد، افزود: علیرغم اینکه مصرف این منطقهبه زیر ۱۵ مگاوات می‌رسداما برای افزایش قابلیت اطمینان با نصب ترانس دوم ظرفیت پست را از ۱۵ به ۲۰ مگاوات رساندیم تا ضریب اطمینان پایداری را افزایش داده و زمینه سرمایه‌گذاری را در این منطقه محروم فراهم کنیم.

خط ۶۳کیلو ولت شهرک صنعتی شاهرود به بهره‌برداری رسید

مدیر عامل برق منطقه ای استان سمنان ضمنبیان اینکه با بهره برداری از پست ۶۳کیلو وات بیارجمند پارامترهای کیفی برق بهبود خواهد یافت، ابراز داشت: ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به مشتریان جدید صنعتی و کشاورزی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه در راستای تامین برق مطمئن و پایدار، کاهش انرژی تامین نشده، افزایش قابلیت مانور در شبکه و کاهش تلفات از جمله اهداف این پروژه محسوب می شود.

صباغ با اشاره بهاینکه خط ۶۳کیلو ولت شهرک صنعتی شاهرود هم به طول ۱۵ کیلومتر در دو مدار و با اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان طیهفته دولت اجرا شد، ابراز داشت: افزایش اطمینان شبکه برق رسانی به مشترکان صنعتی و شبکه محلی و کاهش تلفات برق از جمله اهداف این طرح محسوب می شود.

وی افزود: پروژه های اصلاح و بهینه سازی تاسیسات انتقال برق در شاهرود و میامی با اعتباری معادل ۶۴میلیون تومان انجام می شود که باید گفت تاکنون خدمات رسانی در سطح استان به نحو مطلوب صورت گرفته است و خوشبختانه میزان خاموشی ها نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین تر بود.

۲۸پروژه برق رسانی در شاهرود انجام شد

مدیر عامل برق منطقه ای استان سمنان همچنین با بیان اینکهدر مجموع ۲۸ پروژه شاهرود طی هفته دولت به بهره برداری رسید، ابراز داشت: سه پروژه تامین روشنایی معابر با مبلغ ۸۹۳ میلیون ریال، سه پروژه توسعه و اصلاح چهار هزار و ۲۲۰ متر شبکه فشار ضعیف با اعتبار یک میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال، پروژه احداث هشت سرخط فشار متوسط زمینی از پست ۶۳ کیلوولت البرز با مبلغ سه میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال افتتاح شد.

صباغ در ادامه تصریحکرد: پنج پروژه تبدیل هفت هزار و ۵۸۶ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با مبلغ یک میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال، چهار پروژه نصب ایستگاه های هوائی توزیع برق به ظرفیت ۷۰۰ کیلوولت آمپر و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال و پروژه رینگ شبکه ۲۰ کیلوولت تغذیه کننده های چاه های آب شرب شاهرود و روستاهای پشت بسطام با مبلغ ۶۶۳ میلیون ریال نیز طی هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: پروژه نصب یک دستگاه تقویت کننده ولتاژ(بوستر) برروی فیدر خارتوران با مبلغ ۵۸۰ میلیون ریال، ۱۰ پروژه احداث ۱۴ هزار و ۱۲۷ متر شبکه فشار متوسط به همراه نصب ۱۳ دستگاه پست هوائی توزیع برق به قدرت ۶۳۵ کیلوولت آمپر با اعتبار هفت میلیارد و شش میلیون ریالاز جمله پروژه های انجام شده در هفته دولت محسوب می شود.

طی هفته دولت سال جاری هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پروژه های برق‌رسانی در استان سمنان به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار