رئیس شورای شهر همدان با اشاره به روند اجرایی مناسب پروژه‌های شهری همدان تصریح کرد: برخی پروژه‌ها از جمله تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی و پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ سرعت کمتری دارد که امید می‌رود سریع‌تر کارها پیش رود تا فصل کاری همدان از دست نرود.
کد خبر: ۴۸۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 30 August 2017
رئیس شورای شهر همدان با گلایه از برخی کم‌لطفی‌ها در راستای تضعیف شهرداری گفت: شهردار همدان تا یکی دو هفته آینده انتخاب می‌شود.

به گزارش تسنیم، ابراهیم مولوی در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: در چهار سال گذشته با وجود تنگناهای اقتصادی، مشکلات مالی و تنش‌های موجود، اولویت‌های مصوب بودجه به درستی از سوی شهرداری همدان انجام شده است.

وی به پاکدستی رسولی شهردار همدان و معاونانش اشاره کرد و گفت: همدان تنها مرکز استان در بین استان‌های مجاور بوده  که در مباحث حقوقی شهرداری با مشکل خاصی مواجه نشده است.

مولوی با اشاره به اینکه ریال به ریال هزینه های صورت گرفته در شهرداری محاسبه شده است، عنوان کرد: اقدامات شهرداری برای شهر عایدی و فواید خود را دارد که نتیجه تلاش‌های کارکنان شهرداری همدان است.

وی اظهار داشت: در مدتی که مسائل مربوط به انتخاب شهردار در دست انجام است هر شهرداری بود ممکن بود کار را رها کرده و شهر را به حال خود رها کند ولی در همدان این اتفاق نیفتاد و شهردار با قوت و تمام توان امور را پیگیری کرد.

وی با اعلام اینکه هفته جاری امور مربوط به شهردار همدان دقیق‌تر بررسی و رصد می‌شود، عنوان کرد: هزار و 800 تن قیر یارانه‌ای از وزیر راه برای شهرداری همدان دریافت شد که انتظار می‌رود این پیگیری‌ها برای جذب اعتبار نیز انجام شود.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به روند اجرایی مناسب پروژه‌های شهری همدان تصریح کرد: برخی پروژه‌ها از جمله تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی و پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ سرعت کمتری دارد که امید می‌رود سریع‌تر کارها پیش رود تا فصل کاری همدان از دست نرود.

وی با اعلام اینکه شهرداران مناطق یک و دو نسبت به اجرای پیاده راه‌سازی میدان و اکباتان تسریع داشته باشند، اظهار داشت: ابتدای شورای دوره پنجم میثاق‌نامه و تعهد دو سویه را با شهرداری انجام می‌دهیم که در پست‌ها و کارها با تمام توان امور را پیگیری کنند.

مولوی با بیان اینکه طی یک تا دو هفته آینده شاید شهردار همدان معرفی شود، عنوان کرد: انتخاب یا عدم انتخاب فردی برای شهرداری دلیلی برای ناکارامدی نیست و دنبال فرد شایسته با برنامه‌های عملیاتی هستیم، افزود:  در جلسات تصمیم بر این شده تا براساس قانون رسولی شهردار فعلی به عنوان سرپرست باقی بماند تا شهردار جدید انتخاب شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری تا زمانی که کلید شهر به شهردار جدید داده شود تضعیف نشود، عنوان کرد: شهردار فعلی با پاک‌دستی کارها را به خوبی پیش برده و کار به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

رئیس شورای شهر همدان با اعلام اینکه در زمینه آسفالت توجه ویژه‌ای به مناطق کمترتوسعه یافته و محروم شهر شود، عنوان کرد: در دوره گذار و گذر شورای دوره چهارم و پنجم برخی با کم لطفی، کارهای محوله را به نحو احسن انجام نمی‌دهند که انتظار می‌رود رویه این افراد تغییر کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار