درست زمانی که شورای پنجم شهر تهران قصد بررسی استخدام های نجومی شهرداری تهران را داشت، معاون منابع انسانی شهرداری استعفا داد.
کد خبر: ۴۸۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 30 August 2017
به گزارش تابناک : موضوع استخدام های شهرداری سالهاست که مورد انتقاد بوده و بسیاری از اصلاح طلبان حجم نیروها و نوع گزینش شهردار تهران را طی سالهای گذشته زیر سوال برده بودند.

در تمام این سالها که به گفته اصلاح طلبان، آقازادگان و مداحان به استخدام شهرداری تهران درآمدند و شهرداری تهران نیز تحت حمایت مهدی چمران، از پاسخگویی در این زمینه معاف بود.

اما حالا که شورای شهر تهران تغییر چهره داده و ورودی های جدید قصد دارند مو را از ماست 12 ساله تهران بیرون بکشند، اول از همه به مصوبه جنجانی بلیت های بلیت الکترونیکی مترو پرداختند و سپس نوبت استخدام های شهرداری شد.

حالا اما زمانی که پرداختن به موضوع استخدام ها داغ شده، جعفر تشکری هاشمی، معاونی که در جلسه آخر شورای شهر تهران خطاب قرار گرفته بود، از سمت خود استعفا داد.

گرچه نجفی در جلسه با معاونان قالیباف تاکید کرد که به دنبال تغییرات گسترده نیست اما معاونان قالیباف یک به یک در حال استعفا هستند.

قبل از تشکری هاشمی نیز ناصر امانی دیگر معاون شهردار سابق از سمت خود استعفا داده بود و امروز نوبت به تشکری هاشمی رسید.

جعفر تشکری‌هاشمی در خصوص استعفایش از معاونت منابع انسانی شهرداری تهران گفت: قطعاً وقتی مدیر جدیدی وارد مجموعه می‌شود حق دارد افراد مورد نظر و علاقه خود را استفاده کند.

وی ادامه داد: ادب سازمانی حکم می‌کند برای آنکه دوستان راحت‌تر کار خود را انجام دهند ما استعفا دهیم و بنده در اولین روز حضور آقای نجفی (چهارم شهریور) استعفا دادم.

به گفته معاون شهردار تهران بنده استعفای خود را تقدیم کرده‌ام و نمی‌خواهم فضای رسانه‌ای و یا جنجال‌هایی پیش بیاید چرا که هدف ما آرامش است و می‌خواهیم کارها به خوبی پیش رود.

تشکری‌هاشمی همچنین برای نجفی شهردار جدید تهران آرزوی موفقیت در کارها کرد و گفت: هر جا نیاز داشته باشند ما به آنها کمک خواهیم کرد و هیچ دریغی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

انتظار می رود که سایر معاونان قالیباف نیز به نوبت استعفا دهند و دست نجفی را برای انتخاب معاون بازبگذارند، اما نکته جالب در این استعفاها این است که در صورت موافقت با استعفا، این معاونان در خصوص تخلفات مرتکب شده در دوره خود، به نهاد و دستگاهی پاسخگو نخواهند بود.

به نظر می رسد که آنها برای فرار از پاسخگویی در خصوص تخلفات 12 ساله خود، استعفا را راه حل مناسبی دیدند.





منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار