تابناک / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: سه طرح مطالعاتی در حوزه اجتماعی شامل طلاق، قتل و خودکشی در استان در دست انجام است.
کد خبر: ۴۸۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ 30 August 2017

تابناک / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: سه طرح مطالعاتی در حوزه اجتماعی شامل طلاق، قتل و خودکشی در استان در دست انجام است.

 

 

محمد احمدی پور روز چهارشنبه در مراسم افتتاح اولین مرکز دادگاه درمان مدار تحت نظارت بهزیستی استان گیلان در رشت با بیان این که سه آسیب یاد شده در گیلان نگران کننده ارزیابی شده، افزود: انجام این طرح ها با همکاری بهزیستی، نیروی انتظامی و دادگستری است.


وی اظهار داشت: از سال گذشته با تدبیر مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم له مبنی بر کاهش آسیب های اجتماعی، کار ارزشمند مطالعاتی در دست انجام است.


معاون استاندار گیلان خاطر نشان کرد: به لحاظ هماهنگی یکی از نقاط ضعف در حوزه آسیب ها ، راهکار منطقی، فراگیر و همگانی است.


وی در ادامه تلاش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در موضوع مواد مخدر همکاری های خوبی در استان گیلان انجام گرفته است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت تدبیر و امید و مدیریت گیلان، دنبال توسعه همه جانبه در همه بخش ها هستند، اظهار کرد: اشتغال موضوع مهم اول ماست، اما همزمان موضوعات عمران ، حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز مورد توجه است زیرا کم توجهی به هر کدام موجب بروز مشکل می شود.


رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز در این مراسم در سخنانی، ریشه یابی گرایش به مواد مخدر را مهم دانست و افزود: علت تمایل به مواد مخدر بایستی مشخص شود، هنوز جواب این سووال برای مسوولان ما به لحاظ بررسی عمقی و میدانی مشخص نشده است.
احمد سیاوش پور با اشاره به تجبه 38 ساله ایران در مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: همه جهان می دانند که ایران، خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است.


وی خاطر نشان کرد: ما در زنجیره آخر کار را ناقص می گذاریم به این معنی که مراقبت های بعد از زندانی و آزادی، همچنان پررنگ نیست.
به مناسبت هفته دولت، اولین دادگاه درمان مدار (مرکز هماهنگی و مدیریت معتادان بی سرپناه سخت در دسترس و متجاهر) روز چهارشنبه با حضور انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی در رشت افتتاح شد.
با غربالگری معتادان در این مرکز مسیر آنها برای درمان در یکی از مراکز سرپایی درمان اعتیاد، اقامتی بلندمدت یا کمپ ها، مراکز TC یا اجتماع محور و اقامتی بلند مدت اجباری مشخص می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار