کد خبر: ۴۸۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 31 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ در همایشی به مناسبت هفته دولت و روز بسیج کارمندی به میزبانی شرکت برق منطقه ای یزد از کارمندان نمونه بسیجی دستگاه‌های استان در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد تجلیل شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان در این همایش با گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از دولتمردان شهید رجایی و باهنر به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی پرداخت و گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه بسیج ازجمله کارمندان بسیجی تلاش برای خدمت بهتر به مردم در جهت تحقق دولت اسلامی است.
 کارمند شرکت برق به‌عنوان کارمند بسیجی برگزیده استان یزد +عکس
سردار فتوحی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت جهادی به مردم را از اولویت‌های سازمان بسیج کارمندان برشمرد و افزود: امروز کارمندان دولت در صف اول مقابله با توطئه‌های دشمن قرار دارند و باید از این موقعیت در جهت تعالی نظام و تحقق اهداف متعالی آن بکوشند.
در ابتدای این جلسه محمدحسین عبداللهی معاون هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای یزد به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی را به برکت خون شهدا و تلاش ایثارگران دانست و گفت: باید روحیه بسیجی را در تمام ابعاد زندگی حاکم کرد و رمز موفقیت کشور تاکنون پیوند مستحکم مردم و نظام است و شجره طیبه بسیج نماد و تبلور این پیوند است.
کارمند شرکت برق به‌عنوان کارمند بسیجی برگزیده استان یزد +عکس

وی با اشاره به روحیه ایثارگری در کارکنان صنعت برق در دوران دفاع مقدس و دوران کنونی به تشریح دستاوردهای صنعت برق استان پرداخت و گفت: با تلاش کارکنان صنعت برق و مشارکت بخش خصوصی در تمام استان، برق به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه بدون هیچ محدودیتی در دسترس است.

عبداللهی با بیان این‌که هم‌اکنون 2600 مگاوات نیروگاه نصب‌شده وجود دارد که 400 مگاوات به شبکه سراسری تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: ارتباط با استان‌های هم‌جوار از طریق 5 خط انتقال 400 کیلوولت برقرار است که موجب پایداری شبکه استان و فراهم شدن شرایط مطلوب برای مشترکان به‌ویژه بخش صنعت شده است.
کارمند شرکت برق به‌عنوان کارمند بسیجی برگزیده استان یزد +عکس 

وی عبور از پیک‌بار تابستان بدون خاموشی را مرهون همکاری صاحبان صنایع،‌مردم و کارکنان صنعت برق استان یزد ذکر کرد و گفت: در بحث نیروگاه‌های تولید پراکنده نیز بیش از 300 مگاوات متقاضی وجود دارد که هم‌اکنون 11 متقاضی با بیش از 100 مگاوات در مدار بهره‌برداریقرارگرفته است.

معاون هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۶ به‌نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: در این راستا با هماهنگی ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان پروژه‌هایی با عنوان افزایش راندمان نیروگاه‌ها، کاهش تلفات، توزیع و بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی و تکمیل و بهره‌برداری از نیروگاه‌های جدید و پست‌های انتقال و فوق توزیع تعریف شده که تا پایان سال 96 به اجرا درخواهد آمد.
کارمند شرکت برق به‌عنوان کارمند بسیجی برگزیده استان یزد +عکس 

سرهنگ ابراهیمی بشکانی رئیس سازمان بسیج کارمندان استان یزد هم در این مراسم تلاش برای تحقق دولت اسلامی و تربیت کارمندانی در تراز دولت جمهوری اسلامی را از برنامه‌های این سازمان برشمرد و اقدامات سال گذشته این سازمان را تشریح کرد.
 
کارمند شرکت برق به‌عنوان کارمند بسیجی برگزیده استان یزد +عکس
وی با بیان این‌که گروه‌های تعالی با رویکرد اندیشه ورزی و تفکر در مسائل و مشکلات دستگاه‌هادر تمام ادارات فعالیت دارند، افزود: تدوین طرح و برنامه لازم برای رفع مسائل و مشکلات ارائه‌شده به مسئولان و مدیران دستگاه و پاسخگویی به سوالات و شبهات اعتقادی و سیاسی از مهم‌ترین وظایف این گروه‌ها است.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، بشکانی جمع‌آوری اسناد و آثار کارمندان ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس باهدف ترویج فرهنگ ایثار و خدمت جهادی را ازجملهمهم‌ترین اقدامات در دستور کار سازمان بسیج کارمندان استان یزد برشمرد.
در پایان این مراسم از بسیجیان کارمند برگزیده دستگاه‌های اجرایی استان و تعدادی از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار