کد خبر: ۴۸۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 31 August 2017
 به گزارش «تابناک یزد»؛پیکر پاک ستوان یکم شهید محمد دهقان‌نیری با حضور فرمانده انتظامی استان و اقشار مختلف مردم شهید پرور یزد تشییع و در گلزار شهدای خلدبرین به خاک سپرده شد .

سردار«ایرج کاکاوند» در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری ستوان‌یکم شهید«محمد دهقان‌نیری» با اشاره به جايگاه و منزلت ارزشمند شهدا گفت: ما مديون خون پاك شهدا هستيم .

وی افزود: شهیدان، دلیر مردانی بودند که در پاسخ به ندای حق برای از میان بردن باطل به پیکار پرداختند و سرانجامی والا و جاویدان یافتند و یادشان تا ابد زنده و ماندگار است .

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امنيت امروز کشور و عزت ايران اسلامي به برکت خون شهدا رقم خورده و با وجود رشادت‌هاي اين عزيزان بوده که ما در آسايش و راحتي زندگي مي‌کنيم .

این مقام مسئول تصریح کرد: همانا آرامش و آسايش امروز ما مرهون از خودگذشتگي‌هاي مرداني است که با هديه جان خود در راه حق، عرصه را بر زورگويان و مستکبران عالم بسته و زمينه ساز احياء نظام اسلامي شدند .

سردار کاکاوند با بیان این‌که شهید، برترین و بهترین جلوه هستی است، خاطرنشان کرد: ادامه راه شهیدان و گرامی داشت یاد و خاطره آن‌ها عبادت است .

وی در پايان اظهار کرد: خانواده معظم شهدا، الگوي صبر و پايداري در جامعه هستند، که با تحمل سختي‌‌ها و مشقت‌‌هاي فراوان و با تقديم بهترين عزيزان خود باعث عظمت و سربلندي اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شدند .

گفتنی است؛ این شهید والامقام در شهرستان "ایرانشهر" استان سیستان و بلوچستان در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار