رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود گفت:پروژه مهر،نماد مديريت همراه با برنامه ريزي و نظارت است.
کد خبر: ۴۸۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 31 August 2017
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری تابناک:منصور وهابي در پنچمين نشست شوراي آموزش و پرورش گفت:بازگشايي مدارس حركت ملي و يك تحول در حوزه مسائل فرهنگي و اجتماعي است.

وهابی ضمن ارائه گزارشی اجمالي از عملكرد اداره با اشاره به پروژه مهر،بازگشايي مدارس را حركت ملي و يك تحول در حوزه مسائل فرهنگي و اجتماعي دانست كه همه آحاد جامعه در آن مشاركت دارند و شروع سال تحصيلي جديد را جلوه اي از مشاركت جمعي عنوان كرد كه در آموزش و پرورش محقق مي شود.

وی در ادامه افزود:هدف از اجراي برنامه هاي پروژه مهر،تشكيل كميته هاي سازماندهي،توجيه و تبليغ،تعمير و تجهيز، ... فراهم نمودن زمينه هاي مناسب و تمهيد ساز و كارهاي لازم جهت بازگشايي هرچه باشكوه تر مدارس را عنوان كرد به گونه اي كه دانش آموزان براي ورود به مدرسه در ابتداي سال تحصيلي لحظه شماري كنند.

منصور وهابی خواستار مشاركت تمامي ادارات سطح بخش و همكاري با اداره آموزش و پرورش در اين راستا شد.

رئيس اداره آموزش و پرورش نوسود در بخش ديگري از سخنان خود از آمادگي مدارس اين منطقه جهت بازگشايي سال تحصيلي جديد خبر داد و بيان داشت:روز اول مهر براي دانش آموزان مهر واقعي خواهد بود که شکرخدا از لحاظ فضاي آموزشي و نيروي انساني اين منطقه هيچ مشكلي را نخواهد داشت.

بخشدار نوسود نيز ضمن ابراز رضايت از عملكرد اداره آموزش و پرورش منطقه در زمينه اهاي مختلف آموزشي،‌پرورشي و خدماتي آمادگي بخشداري و ادارات سطح بخش را در جهت همكاري به منظور اجراي مطلوب برنامه اي پروژه مهر96 و آغاز با شكوه بهار تعليم و تربيت و همچنين ايجاد فضايي سر شار از شادي و نشاط براي دانش آموزان اعلام كرد.

سعدی مصطفی زاده افزود:آموزش و پرورش نقش كليدي و اساسي در پيشرفت و توسعه كشور را دارد چرا كه نيروی انساني ماهر و توانمد است كه مي تواند جامعه را در مسير پيشرفت و توسعه هدايت و متحول كند.كه الحمد اله آموزش و پرورش ضمن تربيت نيروي انساني زبده براي جامعه امروز و فردا مشكلي را ندارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار