کد خبر: ۴۸۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 31 August 2017
امام جمعه چرام با اشاره به بالابودن فیش های برق و فشار به اقشارآسیب پذیر جامعه ، گفت: می طلبد که سازمانهای زیربط در این رابطه اقدامی انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی چرام ،برنامه های افتتاحی و کلنگ زنی پروژه ها در شهرستان چرام با حضور نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام افشار امام جمعه شهر چرام،فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ,مدیران کل ,سرپرست فرمانداری چرام و مدیران شهرستانی آغاز شد.

حضور کاروان دولت در شهر چرام و افتتاح یکی از دیگر از پروژه های هفته دولت که کاهش تلفات برق چرام بود، حجت الاسلام افشار امام جمعه شهر چرام طی درخواستی از نماینده و مدیرعامل برق استان خواستار کاهش تعرفه برق چرام شد.

امام جمعه چرام بیان کرد:با توجه به گرمای زیاد و بالابودن فیش های برق و فشار به اقشارآسیب پذیر جامعه ی گرمسیری بویژه چرام این مشکل مطرح می شود و پیگیری این موضوع را از سوی مسئولان خواستار هستیم.

عدل هاشمی پور نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به پیگیری های قبلی گفت: در تلاش هستیم با جلب نظر کارشناسان و ارائه مستندات چرام و کهگیلویه را همانند شهرستان لنده و بهمئی تعرفه برق آنها را کاهش دهیم.

گفتنی است که کاهش تعرفه های برق چرام از جمله مشکلات مهم این شهرستان تلقی می شود که بسیاری از خانواده های چرامی را ناراحت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار