کد خبر: ۴۸۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 31 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛همزمان با هفته دولت ۳۵ پروژه در شهرستان خاتم با اعتباری بالغ بر ٤٢٠ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به بهره برداری رسید.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم افتتاح ساختمان جدید فرمانداری خاتم به عنوان یکی از طرح‌های هفته دولت، اظهار داشت: فرمانداری خاتم نیاز به ساختمان جدید برای ادامه فعالیت خود داشت که با راه اندازی و بهره برداری آن امیدواریم امور با انگیزه بیشتری پیگیری شود.

محمدعلی طالبی با اشاره به اینکه همه باید برای گشایش در امور مردم تلاش کنیم، عنوان کرد: توسعه همه‌جانبه شهرستان خاتم در دستور کار است و این مهم به صورت ویژه دنبال می شود.

وی با اشاره به ۳۵ پروژه افتتاح شده در شهرستان خاتم به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: امیدواریم این پروژه ها در زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم شهرستان خاتم راهگشا باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین با اشاره به اینکه امروز در شهرستان خاتم عملیات احداث یک نیروگاه خورشیدی نیز آغاز شده است، افزود: این نیروگاه در شهر مروست راه اندازی شده و زمینه اشتغال ٦٠ نفر را فراهم خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: این نیروگاه خورشیدی بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار