استاندار کردستان با اشاره به اینکه همه مدیران جامعه باید توجه داشته باشیم که زمینه بروز و ظهور توانایی زنان را در جامعه فراهم کنیم تا جامعه‌ای سالم، آرام، اهل مدارا و خلاق داشته باشیم از مدیران استان خواست تا بر اساس شایسته سالاری حضور زنان و مردان در عرصه‌های مدیریتی را تقسیم کنند.
کد خبر: ۴۸۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 31 August 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد، به نقش خانواده‌ها در مسائل مختلف جامعه پرداخت و اظهار کرد: حکومت و دولت باید زمینه بروز و ظهور همه آحاد ملت اعم از زنان و مردان را به صورت برابر فراهم کرده و زمینه را برای نشان دادن توانمندی‌های آنان ایجاد کند.

وی گفت: همه مدیران جامعه باید توجه داشته باشیم که زمینه بروز و ظهور توانایی زنان را در جامعه فراهم کنیم تا جامعه‌ای سالم، آرام، اهل مدارا و خلاق داشته باشیم.

استاندار کردستان با تاکید بر موثر بودن استحکام خانواده‌ها بر جامعه، تصریح کرد: اساس اقتدار، پیشرفت و توسعه یک جامعه خانواده‌ها هستند و اگر خانواده از اساس درست نباشد، جامعه نمی‌تواند کار خود را به درستی انجام دهد.

وی گفت: امروز خانواده‌ها در جامعه ما با مهارت‌های موردنیاز زندگی امروزی آشنایی ندارند و به ویژه زنان به دلیل کم بودن ارتباطاتشان در این رابطه بیشتر دچار مشکل هستند که لازم است کلاس‌های آموزشی لازم برای آنها برگزار شود تا در حوزه‌های مختلف آگاه شده و بر جامعه نیز تاثیر مثبت داشته باشند.

وی مطالبه برای حضور در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: گرچه این مسئله، موضوع جدیدی نیست اما به خوبی تبیین نشده و توانمندی‌های زنان وارد جامعه نشده که باید زمینه حضور آنها به نحوی که به خانواده آسیبی وارد نکند، تعریف شود.

زاهدی ابراز امیدواری کرد نقش زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در دولت دوازدهم بیش از پیش پررنگ شود.

وی از مدیران استان خواست تا بر اساس شایسته سالاری حضور زنان و مردان در عرصه‌های مدیریتی را تقسیم کنند.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار