این نمایش آخرین ساخته گروه تئاتر « آریا» همدان به سرپرستی « سعید باغبانی نیّر» است که از 14شهریورماه و هر روز در دوسانس و از ساعت 17:30 و 19 در محل پلاتو اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی واقع در بلوار بعثت همدان به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۴۸۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 31 August 2017
از 14 شهریور ماه و توسط گروه تئاتر « آریا» نمایش کمدی «قهوه قجری» در همدان نمایش داده می‌شود.

به گزارش فارس؛ از 14 شهریورماه و توسط گروه تئاتر « آریا» نمایش کمدی « قهوه قجری» در همدان نمایش داده می‌شود.

این نمایش آخرین ساخته گروه تئاتر « آریا» همدان به سرپرستی « سعید باغبانی نیّر» است که از 14شهریورماه و هر روز در دوسانس و از ساعت 17:30 و 19 در محل پلاتو اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی واقع در  بلوار بعثت همدان به روی صحنه می‌رود.

نمایش کمدی «قهوه قجری» نوشته آتیلاپسیانی بوده که طراحی و کارگردانی آن را « سعید باغبانی نیّر» بر عهده داشته و « امید انصاری» طراح صحنه و مرتضی بختیاری هم آهنگسازی این کار را انجام می‌دهند.

در این نمایش بازیگرانی چون حمیدرضا رضایی مجد، محسن سپه دوست، محمد محمدی قادر، پیام صارم، مهدی نیک و سعید باغبانی نیّر به مدت 14 شب اجرا خواهند داشت.

« قهوه قجری» در واقع برداشتی از نمایش ماندگار «هملت» شکسپیر است که با بازنویسی «آتیلا پسیانی» به نمایشنامه‌ای ایرانی تبدیل شده و قصه شاهزاده‌ای به نام بایرام‌میرزا را روایت می‌کند که پدر وی در جریان توطئه‌ای که توسط عمو و مادراش طراحی شده، از طریق نوشیدن قهوه قجری مسموم و کشته می‌شود که در ادامه پدر به خواب بایرام آمده و پرده از توطئه قتل خود برداشته و وی را از اتفاقات بعدی و اینکه این دو (عمو و مادر بایرام ) قصد ازدواج با هم و در اختیار گرفتن حکومت را دارند، مطلع می‌کند و.... .

علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به ورودی مجتمع شهیدآوینی مراجعه کرده و یا با شماره 09187137299 تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار