شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب ایلام با برگزاری نشست و انتخاب و معرفی اعضای سه نفری هیات رئیسه فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۴۸۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 02 September 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛دبیر حزب اعتماد ملی دراستان ایلام گفت: با توجه به ضرورت اجتماعی و سیاسی و نیز مطابق با ایین نامه ، شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب ایلام به طور رسمی از هفته جاری فعالیت خودرا آغاز کرد.
 
محمدرضا ناصری شوهان توضیح داد: اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب ایلام چهارشنبه گذشته در نشست دبیران احزاب بیست گانه اصلاح طلب استان ایلام با حضور دکتر محمد خون چمن نماینده شورای هماهنگی احزاب اصلاحات کشور انتخاب و معرفی شدند.
 
وی افزود: براساس نتیجه رای گیری دبیران احزاب اصلاح طلب ایلام ، خانم نوریه ارغند دبیر انجمن اسلامی مهندسان ایران به عنوان دبیر شورا ،اسفندیار رستم زاد دبیر حزب همبستگی به عنوان نایب رئیس و محمد رضا ناصری شوهان دبیر حزب اعتماد ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاحات انتخاب و معرفی شدند.
 
وی گفت: آیین نامه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب که شامل 20 حزب و جمعیت سیاسی اصلاح طلب است رئیس و نایب رئیس برای یک دوره سه ماهه و دبیر برای یک دوره یکساله انتخاب می شوند.
 
رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاحات استان ایلام ابراز امیدواری کرد: فعال شدن این شورا منجر به توسعه و رونق بیشتر فعالیت های مدنی و شهروندی دراین استان با هدف جلب و نهادینه کردن مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم در این استان شود.
 
وی ، تحزب و فعالیت سیاسی را موجب شفاف شدن فضای اجرایی و سیاسی عنوان کرد وگفت: افزایش شفافیت فضای اجرایی، اجتماعی و سیاسی و نیز سامان دادن به رفتارهای سیاسی و انتخاباتی مردم را دراین استان ضروری می داند.
 
وی افزود: در شرایطی که تفاوت معنی دار شاخص های رفاهی و توسعه در مناطق کمتر توسعه یافته چون ایلام درمقایسه با استان های نسبتا برخوردار کشور با روندی تصاعدی در حال بیشتر و بیشتر شدن است توسعه این استان مجال و فرصتی برای هدر دادن ندارد.
 
وی با ذکر اینکه نظارت و مشارکت سازمان یافته احزاب و مردم امکان هدررفت منابع و فرصت ها برای رشد و توسعه عمومی را کاهش می دهد افزود: گسترش فعالیت های سیاسی و افزایش مشارکت مردم در عرصه های تصمیم سازی و اجرایی موجب شفافیت فضا و درنتیجه تندتر شدن آهنگ و روند توسعه است که ایلام بشدت نیازمند ان است.
 
ناصری شوهان یاد اوری کرد: اقدام ها و یا عدم انجام اقدام هایی چون فقدان سرمایه گذاری های اساسی و زیربنایی در دهه های گذشته منشا و علت ناتوازنی منفی توسعه ایلام در مقایسه با مناطق برخوردار کشور است که اینک نتیجه تلخ ان رخ نموده است.
 
حزب اعتماد ملی، انجمن اسلامی مهندسان ایران، حزب اراده ملت، خانه کارگر، حزب ندای ایرانیان، حزب وحدت و همکاری ایران اسلامی، حزب جبهه اصلاحات، مجمع فرهنگیان استان ایلام، ، حزب همبستگی، حزب کارگزاران سازندگی، حزب اسلامی کار و مجمع زنان اصلاح طلب، حزب دانش آموختگان ایران اسلامی از جمله اعضا تشکیل دهنده شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان ایلام هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار