عرضه ۱۰ درصد از سهام هتل پارسیان کوثر اصفهان به عنوان دومین عرضه اولیه امسال فرابورس، فردا (یکشنبه 12 شهریور ماه) انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۸۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 02 September 2017
به گزارش تابناک تهران، تعداد 16 میلیون و 500 هزار سهم شرکت "هتل پارسیان کوثر اصفهان" به عنوان دومین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران، فردا(یکشنبه) در بازار دوم فرابورس انجام می‌شود.

بر این اساس عرضه این میزان سهام در حالی فردا به عنوان دومین عرضه اولیه امسال فرابورس و سومین عرضه اولیه بازار سرمایه صورت می گیرد که حداکثر سهمیه برای هر کد حقیقی و حقوقی 300 سهم تعیین شده است.

همچنین حداقل و حداکثر قیمت سفارش برای این عرضه اولیه 11.100 تا 12.200 تومان و شرکت کارگزاری بورس بهگزین متعهد خرید اعلام شده‌ است.

بر اساس این گزارش، این هتل 5 ستاره که از سال 1347 تاسیس و سال 1358 به بنیاد مستضعفان واگذار شده، با نماد "گکوثر" و به عنوان پنجاه و هشتمین شرکت در بازار دوم فرابورس حضور خواهد داشت.

همچنین هتل پارسیان کوثر اصفهان برخوردار از 190 نیروی انسانی، دارای دو سهامدار اصلی به نام های شرکت هلدینگ سیاحتی و تفریحی پارسیان و بنیاد مستضعفان با مالکیت 51 و 49 درصدی بوده و کارگزار مشاور پذیرش آن نیز بورس بهگزین است.

گفتنی است 10 درصد از سهام هتل پارسیان کوثر اصفهان با نماد«گکوثر» در حالی فردا به‌عنوان نخستین هتل وارد بازار سرمایه می‌شود که پیش‌تر عرضه اولیه شرکت "به پرداخت ملت" در تیرماه در بورس اوراق بهادار و شرکت "مبین وان کیش" در مردادماه در فرابورس ایران انجام شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار