امام جمعه بوشهر گفت: وضعیت اقتصادی و معاش مردم استان بوشهر به ویژه در مناطق محروم مطلوب نیست و مسئولان باید در راستای خدمات‌رسانی به مردم بکوشند.
کد خبر: ۴۸۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 02 September 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در بوشهر با تبریک این عید سعید آسمانی عید قربان را عید از خود گذشتن و به خدا پیوستن دانست و اظهار داشت: همان گونه‌که حضرت ابراهیم(ع) با ایثار و فداکاری فرزند خود را به قربانگاه برد و به خدا پیوست حضرت باریتعالی نیز پاداش ایشان را اهدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تنها راه نجات انسان به خدا پیوستن است خاطرنشان کرد: برای نجات و کمال انسان از خودگذشتن و به خدا پیوستن است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه همواره زندگی انسان در امتحان الهی برای رسیدن به کمال و سعادت قرار دارد تصریح کرد: تقوا به معنای زندگی در مدار دین قرار داشتن  که سرانجام آن در دنیا محبوبیت الهی و در آخرت بهشت برین است.

صفایی بوشهری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در ایام حج امسال و با بیان اینکه جامعه اسلامی در معرض 2 آفت قرار دارد خاطرنشان کرد: آفت جهان استکبار و فتنه استکباری در سرزمین‌های اسلامی مهم‌ترین آفت جامعه اسلامی است که سرزمین‌های اسلامی را دچار بحران و آشوب کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار جهان اسلام  را به جان هم انداخته است افزود: جهان استکبار با ایجاد تهدیدات، تحریم‌ها و فتنه‌گری در سرزمین‌های اسلامی، جهان اسلام را به جان هم انداخته که همه اینها از آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی سرچشمه می‌گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آفت دیگر در سرزمین‌های اسلامی غفلت مسلمین است خاطرنشان کرد: مسلمانان دچار مشکلات درونی شده‌اند و نمی‌توانند سرزمین‌های اسلامی را به قوت حفظ کنند و در مقابل استکبار بایستند.

صفایی بوشهری دشمن شناسی، وحدت و انسجام مسلمانان را تنها راه نجات اسلام از شر کفار و استکبار دانست و تصریح کرد: دشمن‌شناسی و اتحاد مسلمانان تنها راه نجات مسلمانان از شر کفار و استکبار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر حج را بهترین آغاز برای بیدار شدن مسلمانان دانست و گفت: حج بهترین آغازی برای این است که مسلمانان بیدار شوند و زبان و قدرت خود را در برابر استکبار و کفار قرار دهند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و هفته دولت تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر که از ویژگی‌های خاصی برخوردار بودند بهترین الگو برای مسئولان و شخصیت‌های اجرایی و مدیریتی است.

صفایی بوشهری اسلامیت، اخلاص، ولایت‌مداری، پرتلاشی، مردم‌داری و استکبارستیزی را ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: تواضع، فروتنی، زهد و دوری جستن از تجمل‌گرایی و شهرت‌طلبی از دیگر خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر است که باید الگویی برای مسئولان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر استان اخلاق، ولایت‌مداری وحدت در سایه ولایت‌مداری است افزود: خدمات‌رسانی به مردم به ویژه جوانان استان بوشهر باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به وضعیت اقتصادی مردم استان بوشهر تصریح کرد: وضعیت اقتصادی مردم استان بوشهر به ویژه در مناطق محروم مطلوب نیست که مسئولان باید در راستای خدمات‌رسانی به مردم بکوشند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: وضعیت معاش، زندگی و دخل خرج مردم استان بوشهر به ویژه بیکاری جوانان مناسب نیست که باید مسئولان در برطرف شدن این معضلات پرتلاش باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار