مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اسکله‌های تجاری و شناورهای سوختی، شناور ناجی بندر دیلم و دوربین‌های مدار بسته بندر خارگ با اعتبار ۲۸۸ میلیار ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 02 September 2017
محمدمهدی بنچاری عصر امروز در آییین افتتاح طرح‌های بندری در استان بوشهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه این استان از زیرساخت‌های مهم بندری برخوردار است اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه دریانوردی، تجاری و تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری از ظرفیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های بندری در استان بوشهر افزود: اسکله تجاری شماره 7 بندر بوشهر با طول 85 متر و 259 شمع است که با اعتبار 75 میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به افتتاح اسکله شماره یک بوشهر بیان کرد: این اسکله مختص پهلوگیری شناورهای سوخت نفتی در راستای تامین سوخت استان‌های بوشهر، فارس و کهکیلویه و بویراحمد است که قادر است شناورهای 20 هزار تنی در آن پهلو بگیرند.

بنچاری بیان کرد: این اسکله با سرمایه‌گذاری 71 میلیارد ریال وارد چرخه فعالیت بندری شده است.

وی از به آب‌اندازی شناور ناجی 20 دیلم خبرداد و گفت: ششمین پایگاه جستجو و نجات دریایی استان بوشهر با به آب اندازی شناور ناجی 20 دیلم راه‌اندازی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه برای راه‌‌اندازی ناجی 20 مرکز جستجو و نجات دریایی بندر دیلم 140 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده خاطر نشان کرد: در این روز دوربین‌های مدار بسته بندر خارگ با اعتبار 2 میلیار ریال وارد مدار شد.

بنچاری بیان کرد: در مجموع اسکله تجاری و شناورهای سوختی،  ناجی 20 بندر دیلم و  دوربین‌های مدار بسته بندر خارگ با اعتبار 288 میلیار ریال افتتاح شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار