امام جمعه موقت بردخون گفت: باید فضای انتقاد سازنده در جامعه وجود داشته باشد و نیروهای انقلابی بتوانند آزادانه عملکرد مسؤلان و مشکلات را تحلیل و نقد کنند.
کد خبر: ۴۸۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 02 September 2017
حجت الاسلام محمد جواد عاشوری در خطبه های نماز عید سعید قربان بردخون با اشاره به جایگاه عید قربان در اسلام اظهار داشت: باید بکوشیم از گناه پرهیز کنیم و با قربانی کردن بهترین داشته های خود به پروردگار هستی نزدیک شویم.

عاشوری به رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و افزود: مدیران اجرایی از نیروهای کارآمد و متخصص بهره ببرند واز شعار بپرهیزند و عملگرا باشند.

وی ادامه داد:  شهید رجایی قبل و بعد از مسؤلیت تغییری نکرد و مسؤلان و مدیران اجرایی نیز باید اینچنین باشند.

عاشوری با انتقاد از بستن روزنامه ها، اظهار داشت:  باید فضای انتقاد سازنده در جامعه وجود داشته باشد و نیروهای انقلابی بتوانند آزادانه عملکرد مسؤلان و مشکلات را تحلیل و نقد کنند.

وی از برگشت پیکر شهید حججی به عنوان شکست داعش نام برد و گفت: وجود چنین جوانانی در کشور نشانه زنده بودن اسلام و حرکت در مسیر خدا و شهیدان است.

عاشوری از تلاش مسؤلان بخش بویژه شوراهای اسلامی تشکر کرد و افزود:  همه مسؤلان برای پاسخ به مطالبات مردم و رفع مشکلات بکوشند و همواره خود را خدمتگزار مردم بدانند.

امام جمعه موقت بردخون آمادگی ستاد نماز جمعه و امام جمعه را برای پیگیری خواسته های مردم و تعامل با مسؤلان اعلام کرد و از مدیران اجرایی کشور خواست برای رفع بی کاری، موضوع حقوق های نجومی و توجه به نیازهای و مشکلات مردم تلاش کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار